![]() |
Megaherz!
Voor alle fans van rock... Hier een echte aanrader; Megaherz! Ga voor meer info naar www.megaherz.com [ook voor downloads; video+audio!] Heb je verder nog vragen over deze band? Stel ze gerust, en rock on.....!!!! Happy new year!
|
Heeft die drummen nu echt 12 tenen (2 keer 6)?
|
Waar heb je het over? drummen=drummer?
|
Yo.
|
:(
|
Duitsers. :(
|
Citaat:
|
Niks mis met Duitsers. :nono:
|
Naam komt me ergens bekend voor. :| Ga wat van downloaden.
|
Citaat:
|
Is dit wat ik denk dat het is? :P
|
Amnesjan, wat denk je dat het is? En Vice..; mooie foto van Flake heb je daar ;) ... Rammstein fan... altijd goed!
|
Haha. "Voor alle fans van rock." :D :D Vroeger wel naar geluisterd, toen ik nog meer fan van rock was. Ze hebben een cover van Falco "Rock Me Amadeus". Op zich wel de moeite waard (y). Check in dat straatje ook Oomph!.
|
Maar liever KMFDM <3.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Natuurlijk ken ik Oomph en KMFDM! En Megaherz is ook voor gothics... :rolleyes: Maar misschien zou jij eens wat van Inextremo/Tanzwut moeten luisteren, erg coole muziek :cool: En IDD, Rock me Amadeus, is geweldig.. :p
|
Nee zeg, bah. Dat vind ik echt verschrikkelijk (n).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aha, nou luister dan maar gewoon naar Megaherz! Of ten minste een paar van de nieuwe nummers, want ze zijn een totaal nieuwe weg ingeslagen!
|
ik ben een rock-fan
|
Wat voor weg dan?
|
@Exo;
Daar kan je alleen maar achter komen door naar ze te luisteren ;) |
Maar een ding kan ik verklappen. Ze hebben hun Industrial-Metal roots niet verlaten. In sommige nummers zijn deze elementen zelfs nog sterker vertolkt, zoals in Gott sein '04, maar andere nummers zijn weer rapfan-vriendelijker. Bijv; Ja genau![Rap-vriendelijke beat+sample+zanger die rapt, nouja, ongeveer]en Augenblick[weer die beat]
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PS. Heb jij misschien (il)legaal Herzwerk I in je bezit? Of adres waar te krijgen? Dusver nog niet kunnen vinden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |