![]() |
[technische rock/emo]Estrela
http://www.purevolume.com/estrela
ik vind het erg cool in elkaar zitten ik heb het enkele lui gestuurd maar ik krijg nog niemand overtuigd |
ik down
|
Wat ik ervan op de site kan luisteren vind ik niet bijzonder, ook technisch niet.
|
emo assassination!
Ach, keer n meiske wat zingt, beter dan zo`n verlepte nicht. Wel ok, Ik zie alleen het technische ook niet echt :S |
Ik zie het technische zo.. maar het zal aan mij liggen...Niet zo gek bijzonder iig:)
|
Ik vind het best progressief...als je als een poprock/emo band ziet :). Ik doe em de drums de komende jaren nog niet na.
|
klinkt wel apart van andere standaard shizzle maar ze voegen niet iets toe aan mijn beleving dat ik zoiets heb van WOW dat moet ik luisteren
|
Citaat:
|
Heeft wel wat weg van Pretty Girls Make Graves
|
hmm een vriend had ze gisteren ook al aanbevolen (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
na 1 luisterbeurt:| maarja misschien eens beter luisteren :) |
ik vind het erg leuk :)
|
klinkt nogal PGMG's achtig, met hier en daar wat Straylight Run.
|
Citaat:
doet me ook denken aan one true thing. http://www.purevolume.com/onetruething |
klinkt goed, erg goed.
|
Opzich hou ik wel van zenuwachtig gedoe met muziek, maar dit is me teveel zenuwachtig gedoe dat ik er moe van word.
|
ik voel de vibe
|
na 3 nummers gehoord te hebben: beetje matig allemaal. Op eerste gehoor best aardige band, maar wordt erg snel saai en eentonig. Vallen niet erg op tussen al die andere soortgelijke bandjes.
|
het word momenteel binnengehaald
|
Citaat:
|
ik vind het wel leuk..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik blijf erbij dat ik estrela leuk vind en jamie niet! of jij je daar nu in kunt schikken of niet :p |
Citaat:
Met pijn en moeite zal ik het accepteren aangezien ik er geen enkele inspraak in heb. |
Oh jeetje doe eens ontopic (L)
Ik vond het wel leuk klinken |
Citaat:
zonder twijfel de domste opmerking van 2005, en dat ik dat op 2 januari al zeg wil zeggen niet? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |