![]() |
welke drugs ga je vanaaf gebruiken
? gewoon benieuwd, ik doe t dit jaar rustig aan. veel soorten alcohol met wiet en hasj varianten.
|
alchohol, that's it
|
wiet, c´est tout
|
wijn
|
wiet en hash
|
dit forum wordt elke maand vervelender ....
|
Niks, gaat niet samen met vuurwerk enzo.
|
Dat ging hartstikke goed :). Ik heb een beetje gesmoked en wat gezopen en we kregen een vuurwerkshow met mortieren :D. Daar heb ik wel ff een paar keer hard op staan spacen (Y). Helaas zijn m'n lawinepijlen niet doorgegaan :(.
|
ik had alleen dronken.
|
en je bent nu een kater?
|
Caffeïne.
|
Citaat:
|
space cake en bier
|
We hadden vannacht spacecake en bier. Eigen teelt spul, ronduit smerig, dus ik had slechts 2 hapjes ofzo genomen. 6 Anderen hebben die cake opgegeten. Zo vanaf half 3 begon de eerste met zijn bad trip en de een volgde na de andere. Allemaal hebben ze gekotst en waren ze helemaal de weg kwijt. Overal van die kerels aan het janken en trillen enzo. Uiteindelijk om half 6 knalde er bij mij ook nog eens een bad trip in en ik had dus echt maar heel weinig gehad.
Guaranteed success, dat spul (N) Nou jah, volgend jaar weer gewoon bier en champagne :P |
ik had weinig plannen behalve zo naar de kanker als maar kon gaan. en dat heb ik geweten. ik begon met bier en wiet en ik kreeg een stuk spacecake. dat ding knalde een paar uur en heel veel bier en wiet later pas in en die was echt ziek hard dus ik was helemaal de weg kwijt. ik kan me heel vvaag nog herinneren dat het 12 uur werd maar meer ook niet
|
Het was wodka, cocktail van mijn hand, wijn, en een heleboel soorten wiet en hasj. Er was gewoon geen moment dat er geen joint rondging, ik was uiteindelijk te vaag om zelf nog te draaien, dus ik heb alles klaargemaakt en Chris ze dicht laten doen. Alleen was dat mijn speciale mix van Herer, Hindu en Shiva. BAM :D Ik heb niet geslapen, alleen maar gegiecheld en gewoeld in bed met een vriend terwijl we de rest aan het bespioneren waren (iedereen bleef bij mij slapen). Het gesprek ging over gekrompen ballen enzo. Voor de rest weet ik nog weinig, ik heb allemaal beelden, maar ik krijg ze niet meer op volgorde. Het was wel plots half 5 en toen 8u en opeens weer 11u zodat de eersten trillend en doodsbleek naar huis fietsten.
En ik had weer eens veeeel te veel eten. En alcohol. |
Citaat:
wel een wijze les geleerd |
het was lekker mdma en keta voor mij
|
voor mij was het hasj, wiet, en x :)
|
We hadden op 30 december eerst 10 gram goede wiet gehaald voor een zacht prijsje.. Daar is gister ongeveer 4 gram van opgegaan.. een chocolade blunt gerookt, iets van 5 normale joints en heel veel bier en champagne.. daarnaast nog heel wat likeur.. het was echt niet normaal meer, maar t was wel een supergezellige avond.. eigenlijk is er niemand bad gegaan en heeft iedereen een leuke tijd gehad.. das was vorig jaar wel anders :)
|
wiet, alcohol (y)
|
pep en veel x
en ook wat kristal |
wiet (y)
|
salvia
|
Citaat:
|
Citaat:
Godverdomme, ik ben blij dat ik het overleefd heb :D |
Citaat:
|
Citaat:
En btt ; als je het over nieuwjaar had : alcohol en wiet en over vanavond ; alleen wiet/hasj |
Vanavond helemaal niets. Mischien dat ik nog een biertje pak ofzo maar daar zal het bij blijven :).
|
Niks, noppes, nada.
|
strax, na werk om 0000 ga ik mooi n jointje roken...
|
vitamine K
|
Ik heb net weer een nieuwe stapel Hertog-Jan-in-de-aanbieding gehaald, dus ik kan weer even vooruit.
Moet je nog vragen wat voor drugs ik vanavond ga gebruiken? ;) |
oeh, waar is de HJ in de aanbieding dan?
|
pilsjes
wijn en dreamextract 10x voor het slapen gaan :cool: |
pff als er wat is..:p
zowiezo wel een jointje |
keta om mijn lijfstijl te verbeteren :D
|
Waarschijnlijk niets, maar misschien wat raki, ik heb nog een halve liter van zeer goede kwaliteit staan. (y)
|
Bier
|
Citaat:
Wij houden onszelf op de hoogte :cool: |
Vanavond niets, ik ben nog aan het recoveren van de cake.
|
Citaat:
|
Willie's choice en bier
|
wiet :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was van plan gewoon goed flink dronken te worden, aangezien iedereen dat was en dat gewoon veel gezelliger is.
Later op de avond, nadat ik de status van stomdronkenheid had bereikt, had iemand, hoe kan het ook anders, een jointje in de lucht, dus was ik niet alleen stomdronken maar ook apestoned! Nadat de groep waarmee ik was van de kaart was, de tijd kwijt te zijn, kwam ik een andere groep bekenden tegen, die mij uitnodigden om even met hun mee te gaan naar huis. Ehmm ik kan me herrineren dat ik nog een pilletje nam en vervolgens wakker werd in mijn bed........??? |
voor ut eerst keta gedaan zaterdag.. was leuk!!
en pep.. |
wazzzeggieeeeee? benniezzzzo helder meeer alzz eerstts....
*valt in slaap op toetsenbord* mjnn0b vbn þüffv tfvtykfvüfvkfvkttykfvt *schrikt wakker door deurbel* whoa, ik heb me verslapen! t is al over 10en :D |
pff ben je stoned ofzo?:p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13. |