![]() |
Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay
Geweldig spel, mijn favo X-box fps (favo X-boxspel zefs), maar ik heb het gevoel alsof niet veel mensen dit spel een kans geven, dus bij deze:
Citaat:
En hij is nu ook uit voor de PC :) |
Zeker een erg vet spel, ik heb hem nu een weekje op mijn pc en hij bevalt heel erg goed (Y)
Helaas is hij inderdaad nooit echt bekend geweest, wat ook moeilijk is als er net spelllen als doom3 en halflife2 voor de deur staan. Ik vind het eigenlijk gewoon een verbeterde versie van doom3. |
Het spel ken ik niet, maar de film was zo ongeveer de allerslechtste film die ik ooit gezien heb.
|
Citaat:
|
Ooit een stukje gezien bij GameKings(of een ander programma) en toen zag het er tof uit. Ik moet de PC versie eens aanschaffen :). Tenminste als die op mijn PC werkt..
|
Citaat:
|
tis wel een grappig spel, niet te jofel
|
misschien hadden ze het gewoon niet aan de film moeten koppelen... zegmaar de film weglaten en alleen de game uitbrengen :D
|
Het is de voorloper op de film Pitch Black, dat weer de voorloper is op de film Chronicles of Riddick (tussen die films zit nog een Anime btw). Het spel is zeker wel leuk om te spelen, maar wel erg kort. Vond vooral het verschil tussen de verschillende levels van beveiliging erg tegenvallen. De triple-max prison was de makkelijkste! Maar voor de duur van de game was het wel allemaal erg gaaf! PC versie nog niet gespeeld, maar die schijnt weer iets uitgebreider te zijn. Aanrader!
|
pff Allochthony geilt gewoon zwaar op meneer Diesel ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
gemenerd *pinkt traantje weg* |
Spellen over goeie films zuigen meestal.
Cronicles of Riddick was een mega-slechte film, zo'n beetje de de grootste rotzooi van het nieuwe millenium, dus dat zou dan kunnen betekenen dat het spel wel leuk is. Wat een redenering, hé..... Helaas heb ik geen X-box dus ik kan deze theorie niet testen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |