![]() |
[Systeem] Testen snelheid systeem
Ik heb al een tijdje het idee dat mijn computer niet de snelheid haalt die die moet halen. Is er een programma waarmee je de snelheid van een systeem kunt testen??
|
Traag?
Als je nou eens:
|
hmm nee niet echt direct.
Wat je kan doen is teneerste kijken of al je gegevens goed zijn ingestelt, bijvoorbeeld naar configuratiescherm gaan en dan systeem en dan rechtsonderin kijken of het intern geheugen dat aangegeven wordt ook het aantal is dat je erin hebt zitten, dat je processor op het aantal Ghz loopt als dat tie hoort te lopen. Mocht je daar zelf niet zo uitkomen kan je die gegevens hier posten. Ook is het mss handig om het centrale spyware topic even door te lezen (de eerste post) het kan ook best zijn dat jij programma's op je PC hebt staan draaien die je helemaal niet wilt maar wel gedeeltes van de rekenkracht van jou processor innemen. Nog iets wat je kan doen is bv 3dmark03 downloaden, deze laten runnen en dan je score vergelijken op het internet of deze hetzelfde is als andere mensen met hetzelfde systeem. Pff er zijn zoveel dingen wat je kan checken :P edit: en natuurlijk systemclean up, dankje freyk :P |
Tnx!
Het zal niet de spyware zijn, die haal ik regelmatig weg. Ik zal het toch even doorlezen. System cleanup en 3dmark ga ik zeker even proberen! |
Hieronder zijn mijn resultaten van 3dmark03. Ik kon het niet helemaal goed draaien, er kon bijvoorbeeld maar 1 game gedraaid worden, waarom weet ik niet...
Is het normaal dat Need For Speed Underground 2 op de minimale configuratie niet goed draait? Kan ik er iets aan doen?? Ik heb een Dell Inspiron 1100 laptop. Code:
System Configuration |
Post nog ff voor de zekerheid een hijackthis-logje, Kez.
(voor meer info zie starterspost van [centraal] spyware & adware ) |
Citaat:
Code:
Logfile of HijackThis v1.99.0 |
LOL
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het helpt soms goed :) |
Citaat:
|
Citaat:
1) Een Celeron is gewoon een trage processor, die feitelijk alleen bedoeld is voor office werk (tekstverwerken, internet). Spellen draaien er al een stuk minder op. 2) Je hebt een geïntegreerde videokaart, daarvoor geldt eigenlijk hetzelfde verhaal als voor je processor: niet geschikt voor spellen. |
Citaat:
Ik had alleen meer verwacht van zo'n computer. Ik verwacht niet de beste prestaties bij spellen, maar dat bijvoorbeeld nfsu2 bij de laagste instellingen al te traag was had ik niet verwacht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |