![]() |
Meetingmanager
wordt die nog gebruikt?
ik zie in de meetingmanager nog iets staan vanm een D&A meeting in 2003 :o Is de meetingmanager nog wel nodig? |
Hij loopt flink achter en is niet geschreven op de huidige forumsoftware. Ik ben wel eens begonnen aan een nieuwe versie, maar heb die nooit afgemaakt. Indien daar nog behoefte aan is kan ik daar nog wel eens naar kijken, maar de lijst met af-te-maken projecten is helaas vrij lang.
|
Volgens mij is er weinig behoefte nog aan :o
|
Kost het veel ruimte?
|
Citaat:
|
Ik vind die hele meetingmanager een beetje zinloos. Niemand gebruikt m en de meeste meetings worden volgens mij toch in het subforum waar de meeting voor is georganiseerd. Kan ie niet gewoon afgeschaft worden dat scheelt jou een hoop werk.
|
juh idd, lekker afschaffen joh :)
|
Ik vind hem eng :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nergens voor nodig, lijkt me. Gewoon één centraal meeting-topic maken op het desbetreffende deelforum lijkt mij wel afdoende.
|
Laatst hebben we er toch wel gebruik van gemaakt
|
Citaat:
|
als tie beter wordt bijgehouden, benut en bekeken is het zeker wel de moeite waard. maar zoals het nu gaat, is hij denk ik toch wel overbodig ja.
|
Citaat:
|
sluit gewoon die meetingmanager man :)
totdat je weer zin krijgt om hem te verbeteren, want nu staat het een beetje dom zo met die ouwe MM :o |
of stel een dozijn letterlijke meetingmanagers aan :).
|
Ik zou dan eerder gewoon een nieuw subforum maken waarin alleen forumbazen een topic mogen starten.
Tenzij er iets komt waarbij bijvoorbeeld de lijst van aanwezige mensen realtime wordt bijgehouden en dat mensen kunnen aangeven met knopjes of ze komen of niet. |
Citaat:
Zoals ik al zei ^. Het is een onoverzichtelijk slecht onderhouden niet werkend "iets" waar (bijna) geen gebruik van word gemaakt. Schaf dat ding toch alsjeblieft af. |
Citaat:
|
Citaat:
Die link op de index heb ik echt nog nooit gebruikt. |
Citaat:
|
meetings worden meestal op het forum zelf gedaan, als je daar actief post merk je het vanzelf.
|
Is dus nu wel duidelijk hoe iedereen er ongeveer over denkt..
Gaat er verder nog wat aan veranderen, gaat het weg etc? |
Laat gewoon lekker staan waar het staat..
Niemand heeft er last van... |
Citaat:
Maar als ook niemand er gebruik van maakt wat is dan het nut ervan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je erover druk maken trouwens ook.. |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
Het probleem is, jullie maken ervan dat je er last van hebt ofzo :rolleyes: |
@**********:
Het staat onverzorgd. Het kan newbies verwarren. Het staat triest en treurig. in al zijn ongebruiktheid. |
Citaat:
(y) (y) |
Ik ervaar eerder een prettig gevoel van nostalgie als ik die meetingmanager zo bekijk. :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Als we nou gewoon wachtn op vB3 en wat dat ons te bieden heeft :p
|
Citaat:
|
|
Upje
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post17401817 Koen, kan hij niet simpel weggehaald worden zolang hij niet vernieuwd wordt? Het ziet er eigenlijk ook gewoon niet uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik blijf hard voorstander van complete afschaffing. Er is nog steeds niemand die dat gekke ding gebruikt en ik denk ook niet dat dat zal gebeuren als je ineens een nieuwe maakt. De manier waarop nu meetings geregeld/georganiseerd worden werkt hartstikke goed en het is volgens mij ook veel makkelijker dan met een meetingmanager die toch niet gebruikt word. |
Citaat:
|
Ik heb er 2x (!!) in gekeken in de tijd dat ik op het forum zat en dat was heel in het begin. Ik snap hem niet en het is gewoon vaag. Dus handig ^^
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |