![]() |
[muziek] zelfgemaakt (niet echt een genre)
|
right click -> save target as :cool:
dit zijn trouwens nog 2 andere nummers van mij maar die zijn nog niet helemaal af. Broken Glass The Chase Weer right click -> save target as (y) |
hehehe ^^ idd ik ben DJ FlexX. .. :D
|
Even een kleine aanpassing...
Dezelfde regels: Right Click -> Save Target As The Hunt Broken Glass The Chase De laatste 2 zijn nog niet helemaal compleet en aan het eerste nummer vind ik de snare nog niet helemaal lekker klinken. Al het commentaar is welkom, ook kommentaar voor de alvast gemaakte maar nog niet gefinishte nummers. Alvast hartelijk dank :) namens mij en De jonge heer Berzerker |
The Hunt heeft op zich een wel leuk sfeertje, maar qua sound is het niet wat. Die gitaarsample die steeds gepitcht wordt is te slecht, en je geluid is behoorlijk aan het clippen. Voor de rest zou wat meer variatie ook niet verkeerd zijn.
Broken Glass is wel erg minimalistisch met een wel heel saai en ook nog eens irritant melodietje. The Chase: aardig intro.. dan een kutbeat. nog ff doorklooien jongens :) |
De kick is wat aanwezig, als je het mij vraagt - sommigen vinden dat cool, ik niet zo. Zo rond 1:20 hoogstens. Er zit verder ook weinig diepte in, het is maar 1 lijn die erin zit, met wat stevige drum. Ook zijn de overgangen van de drums niet helemaal top. Nog een beetje uitdiepen zou ik zeggen. Dit komt me wat ehh, tja patserig over, hoe zeg je dat. Ik merk het bij mezelf ook vaak, dat ik veel te onsubtiel ben enzo hehe.
|
Ok alvast bedankt voor de tips :)
|
Ten eerste: Waarmee is het gemaakt? en hoezo dj? Draaien jullie door elkaar heen? Ik vraag me echt af welke platen dit zijn
Broken glass: Heel zielig klinkende synth totaal geen diepte in reverb hem en laat hem wat varieren. ik weet niet waarmee je hem hebt gemaakt maar't klinkt als een monofoon oud roland app. De Sequence ervan zou ik echt heel anders doen niet goed op de maat, leg hem neer op de 2 dat ten eerste. En hij mist een tegenmelodie. Het nummer is net iets Te aan de regels gehouden, hij durft niets/ leeft niets uit. Er is een BD die netjes op elke tel z'n ding doet , geen aanwezige break, een ja wat is't? hihat/ride die ook netjes op de maat zit. Het is allemaal net iets teveel op d emaat en mist spanning. The hunt: Al een stuk betere sequences maar meer kan ik er ook niet over zeggen. Het heeft geen opbouw is eentonig en voorspelbaar. Chase duurt 8 seconden dus er zal wel iets fouts zijn dan? Owjah, het is gewoon goed bedoeld en geen aanval ofzo, mijn stijl van spreken heeft stof op doen waaien vandaar deze prewarning dus... |
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
Maar bedankt voor de tips, volgens mij heb je heel wat meer ervaring dan wij (y) |
We zijn bezig deze nummers beter te maken, de verbeterde versies komen wel weer online te staan :)
Echt bedankt voor de kritiek (y) |
zo, die foto op purevolume van Dj "dont fuck with me" Flexx is wel héél erg vet hoor!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://s1.purevolume.com/viewpic.php...lex2.jpg&big=1
haha sorry maar ik ga nu niet meer luisteren denk ik misschien is het bekrompen maar dit soort dingen doe ik mezelf niet meer aan. nu jullie nog! |
Haha
|
ik moet zeggen dat ik wel bang word an de stoerheid op die foto
|
Doe eens even normaal, we hebben het niet over de foto maar over de muziek... Hmmkee? :cool:
|
Ja, maar aangezien de muziek ook niet echt kan boeien, zoekt men verder dan dat...
En Berzerker, ja, ik heb problemen met je foto, doe de tekst 't in een beter lettertype, zorg dat de kwaliteit beter is dan webcam-kwaliteit... Of beter nog, verwijder 'm! |
sorry hoor maar mijn foto is ook van een webcam...
|
Citaat:
Kom op, zelfs als je 50cent bent lacht de hele wereld je nog uit met dat soort onzin! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |