![]() |
(aangeboden) hele waslijst( geupdate)
eventjes de lijst geupdate en topic geupt...komt u maar....
kopen..ruilen..whutever pm me maar en we vinden wel iets. zelf ben ik op zoek naar: -koevoet\breekijzer geval -gas tanks voor camping brandertje -divers gereedschap -spuitbussen van de merken: bombers best/molotov -zelf gemaakte zines\patches\rotzooi cd roms age of empires+aoe rise of rome+aoe 2:age of kings nova leerlingen cd-rom natuur en scheikunde 1 myth2 soulblighter magic the gathering starter level demo cd tarzan action game lords of magic lord of the rings divx(2discs) monaco grand prix racing simulation 2 caesar 3 flying heroes jungle legend harry potter project I.G.I supreme snowboarding vhs saving private ryan when trumpets fade scary movie last man standing cradle of filth:heavy left-handed&candid snatch kinder boeken penta basics vrijen rotzooi in mijn hoofd vriend of dealer? het nerthusmysterie eindelijk actie jonge lijsters spijt! Niemand houdt mij tegen heer doos Zwendelaars? ingelijst niemand anders dan ik junior lijsters abeltje rode wolf houden beren echt van honing? tommie is de tijd kwijt het spoor van de panter boektoppers 1997 marloes de heksensteen de rover hoepsika oom willibrord ridder schijtebroek boektoppers 1998 moord in amsterdam oorlogswinter saartje tadema de dans van de paarden van alles -Groot houten konijnenhok -plastic hamster/cavia hok -rood knipperlichtje van het merk smart -lederen hoesje voor n mobiel -allemaal verschillende sleutels(handen vol) -n lederen portemonnee van t merk giraffe - n lader voor een mobiel -20 Oi! zelfgedrukte kaarten -50 zelf ontworpen/gedrukte kerstkaarten in 2 kleuren -puma key cord -5 zelfgedrukte"how can we be free in a world what is based on greed(character) giga patches(niet water vast) -2 mooie "gelakte?" bamboe stokjes met kettinkjes patches -england exploited -sex pistols-god save the queen buttons sex pistols u.k subs destroy comics de kinderen van kapitein grant donald duck nr 53-2004 Donald duck 2 als cowboy Plezier met sjors 6 jerry lee de held van het wilde westen donald duck als schipper (nr3) de drabbels3 champignons De ontdekking van de wereld-marco polo van venetie naar peking/ibn battoeta reiziger van de islam |
wat voor operation ivy patch is dat?
|
gewoon n patch zwart met wit gedrukt.. zo n mannetje
|
die wil ik dan wel(y)
wat vraag je er voor? |
n envelop naar mn huis gestuurd met 3 postzegels erin.
1tje voor die patch en die andere 2 postzegels voor eigen gebruik :cool: |
Citaat:
|
Hoeveel wil je voor Snatch?
|
te laat...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rover hoepsika, wat voor staat en is het gebonden of paperback?
7,50 euro incl verzendkosten mits in goede staat? |
het is paperback..al die kinderboeken zijn van schoolpakketen geweest. en ja ze zijn nog in prima staat allemaal.
7.50 is te duur gek :bloos: |
Citaat:
|
Wat wil je voor dat spel AGE OF EMPIRES???
|
Citaat:
|
Die dvd van snatch is die origineel? En zo ja hoeveel moet je ervoor hebben?
|
@brandje: snatch is vcr niet dvd en ja hij is origineel.(paar euros in envelop plus verzendkosten)
@stoepkrijtje: die age of empires cdtjes zijn gebrand en ik doe niet al die boeken voor 7.50 weg natuurlijk. |
Hoeveel wil je voor die Guust Flater strip?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus laat die copy die hij aanbiedt (DVD naar VHS video) maar liggen. :nono: |
Citaat:
dit alles is origineel VCR=gewoon videoband en ja ..gekocht in winkel :D of ben ik nou vcr met vhs in de war? zoja dan bedoel ik vhs met vcr :D :bloos: VIDIOS saving private ryan when trumpets fade scary movie-------------------------------------aapje? last man standing cradle of filth:heavy left-handed&candid snatch |
zo de lijst is geupdate,inmiddels heel wat zooi kwijt geraakt (y)
|
Citaat:
|
Het is gewoon handig om voldoende gereedschap te hebben. :)
|
Citaat:
Ik heb zo'n ding zelf ook hoor. :p |
squatting :bloos: ...voor als ik t huis uit ga :D
|
wat wil je voor all quiet on the western front en age of empires:rise of rome samen hebben?:)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |