![]() |
Vraag over Mamma Mia
(ik heb gezocht, maar het laatste topic was uit begin dit jaar...)
Op welke dagen speelt Simone Kleinsma mee en op welke niet? Er is namelijk op minimaal 1 dag een inval en dan wil ik natuurlijk niet naar de musical... weet iemand wanneer? |
Zijn daar vaste dagen voor dan? Mijn ouders zijn iig op een vrijdag geweest (17-12) en toen was ze er wel. :o
|
Ik was er op een zaterdagavond heengegaan en toen was ze er ook. Verder weet het eigenlijk niet.
|
ik was er 2e kerstdag en toen was ze er ook :p
|
de 19e december was ze er ook..:P
|
Bij ons was ze er niet...maar ik weet niet meer wanneer wij er waren. :o
|
volgens mij is ze er op de dagen dat het duurder is ofzo
zoiets zei mijn oma tenminste... iig op vrijdag en zaterdag lijkt mij? |
Citaat:
Overigens is het het duurst op vrijdag, zaterdag en op zondag de matinee voorstelling. Zondag t/m donderdag is het tien euro goedkoper :) |
Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat de dagen dat zij speelt duurder zijn. Sterker nog... persoonlijk vind ik het klinklare onzin (niet lullig voor je oma bedoelt).
Je betaalt een bep. prijs voor de musical zelf. Niet voor de naam van de hoofdrolspeelster. Dat de vrij- en zaterdagaaf duurder zijn zou best kunnen, dat is bij ons in de bios ook zo. Vaak weten acteurs bij dit soort vaste voorstellingen in vaste theaters pas een maand van te voren wanneer ze moeten spelen. Dus wanneer je een kaartje boekt voor over 3 maanden is er vaak nog niet eens bekend wie er die aaf moeten spelen. Dus ff terugkomend op de vraag of de toegansprijs in verhouding kan staan tot de hoofdrolspeelster... dat kan dus niet. Bovendien: wanneer je dan een duurder kaartje zou kopen omdat Simone dan speelt, hoe doen ze het dan als Simone die aaf ziek is en er een understudy/alternate invalt?? Krijgen alle bezoekers dan een gedeelte van hun geld terug??? Nee, dat zou een belediging voor de understudy zijn!!!!!!!!!!! |
Citaat:
Ook krijg je het probleem met meerdere hoofdrolspelers: wat nou als je wél Celine hebt en niet Simone? En als je ze beiden wel hebt en beiden niet? Zo'n beleid is dus niet uit te voeren. |
Ik denk dat jullie 't iets anders opvatten dan er volgens mij bedoeld werd: hoe het zit is namelijk dat de eerste cast over het algemeen speelt op de drukkere dagen: in ieder geval vrijdag en zaterdag. Deze dagen zijn ook duurder. Het statement dat het duurder is op dagen dat de eerste cast speelt klopt dus volledig, alleen is het niet duurder om die reden ;)
Maar om de vraag te beantwoorden: ik weet geen exacte data voor je, maar als je op vrijdag of zaterdag gaat speelt Simone Kleinsma. Tenzij er natuurlijk iets aan de hand is waardoor ze vrij heeft, maar dat is niet te voorspellen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En natuurlijk komt 't ook voor dat alternate's/understudy's op die dagen wel spelen, maar meestal geldt dat niet voor de hoofdrollen. Behalve natuurlijk -zoals ik al zei- bij uitzonderingen. |
Citaat:
|
op zondag speelt lenette van dongen,
verder weet ik dat ze nog 2 dagen vrij heeft genomen sinds kort, maar de preciese data zal je op internet moeten zoeken |
Ik hoop dat Simone Kleinsma zaterdag wel speelt!
|
Ik ben er op een zondag geweest en toen speelde Lennette van Dongen de hoofdrol. Maar zij is erg goed hoor ;)
|
Ik heb Lone van Roosendaal gezien, maar moest soms weleens twijfelen of het niet tóch Simone Kleinsma was. :)
|
Ik ga 9 feb. :cool:
|
nou ik bedoel dus dat ze op die vrijdag en zaterdag wss speelt omdat dan de meeste mensen komen en het duurder is
zoiets? het is niet duurder omdat zij dan speelt.. maar zij speelt dan omdat het duurder is :p oid? |
ik was op 2e kerstdag vorig jaar gegaan en toen was ze dr ook
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |