![]() |
MP3 probleem
Ik heb deze vraag ook al in het centrale topic geplaatst, maar daar komt maar geen reactie helaas. Als dit niet mag haal je deze post maar weg, het gaat om het volgende:
Ik heb nu al een geruime tijd dat wanneer ik MP3's afspeelde met Winamp, maar ook andere spelers dat de prog's vaak crashte, of opeens ophielden met muziek geven terwijl hij wel aangaf af te spelen, dan moest ik m'n computer helemaal opnieuw opstarten voor er weer geluid uit kwam. Nu heb ik een tijdje terug een MP3 speler gekocht van Creative en daar kwam software mee, waaronder een Mediaplayer. Toen heb ik alle andere programma's eraf geflikkerd en die van Creative deed het naar behoren, alleen begint hij nu ook van die küren te vertonen, het nare is ook, als ie eenmaal geen geluid meer geeft doet geen één programma meer mp3's afspelen... Iemand die weet wat het probleem kan zijn en nog liever een oplossing heeft? |
heb je dat probleem ook bij het geluid van andere programma's? spelletjes ofzo?
|
jup, laatste keer dat het gebeurde, eergister toen deed de rest (MSN iig) het gewoon nog ff, maar die gaf na een tijdje ook geen geluid meer....
|
Windows xp en 2000 gebruiken een logboek om daar iedere fout te registeren.
Als jij een van deze twee besturingssystemen gebruikt, vertel ons dan wat er geregistreert staat rond de tijd van je crashes. (start -> uitvoeren -> eventvwr) |
Als ik mijn computer binnenkort keertje opnieuw heb opgestart (zal het morgen dan ff doen) en het probleem doet zich wederom voor post ik de destbetreffende foutenlog, mits vermeld...
wel kom ik de volgende foutmeldingen hoewel het mij niks zegt een beetje te veel (imo abnormaal veel) tegen: Time-out (30000 seconden) tijdens het wachten op een reactie op een transactie van deze service: Dnscache. en De time-out die wacht op het voltooien van functie PerfOS voor het verzamelen van prestatiegegevens in DLL-bestand C:\WINNT\system32\perfos.dll, is verlopen. Er is mogelijk een probleem met dat uitbreidbaar item of met de service waarvan gegevens worden verzameld, of het systeem was mogelijk bezet tijdens de aanroep. enig idee? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50. |