![]() |
liefdesvoornemens voor 2005
Wat zijn jullie liefdesvoornemens voor 2005?
Hier de mijne: * die lieve jongen vertellen dat ik eigenlijk best wel gek op hem ben * niet te veel dromen * mijn ex nu echt achter me laten * het niet meteen van de daken af schreeuwen als ik iemand leuk vind -x- en nu jullie |
Uitwonen
|
- gewoon weer een leuk jaartje met mijn vriend ervan maken en dat we samen gelukkig zijn! :)
|
samen het jaar doorkomen <3
|
Met een relatie ben ik ook al tevreden.
|
Carnaval halen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2006 ook samen vieren.
|
Citaat:
|
Mensen die -x- schrijven als "kusje" met wat meer liefde en begrip behandelen.
En ach, zo verder gaan als het nu gaat. |
er achter komen, hoe nou verder te gaan met mn ex..
|
-samen 2006 t/m 2085 vieren :o
nog net zo gelukkig en verliefd dan he :o |
Maar eens iemand aan de haak slaan.
|
- assertiever zijn als het om jongens gaat
- mn ex helemaal vergeten - er achterkomen wat/wie ik nou eigenlijk ECHT wil :bloos: |
* Een lieve en leuke meid vinden om samen iets moois op te bouwen.
* Het verleden achter me laten.. |
* mijn exvriendjes proberen te zien als gewone vrienden, en 1tje als gewoon goede vriend.
* die leuke jongen laten weten dat ik hem echt wel zie zitten * vrijgezel zijn als ik op vakantie ga (oktober pas, maar wie weet wat de tijd en de jongens doen. Is geen ramp als ik geen vrijgezel ben hoor..:)) |
Nog 1 van vele hopelijk mooie jaren beleven met mijn vriend. Iets groters met zn twee zoeken. en euhm, , hopelijk zo doorgaan dus.
|
- Een leuke nieuwe vriend vinden
- Mijn ex vergeten |
Citaat:
|
*als ik iemand leuk vind niet te veel gaan hopen en dromen
*mijn grootste liefde ooit nu eindelijk eens uit mn hoofd zetten *niet te veel eisen stellen *het meer laten merken (als ik iemand leuk vind) |
mijn relatie zo leuk houden als nu en er nog zeker een jaar van kunnen genieten (ps niet helemaal goed NL)
|
Briseïs schreef op 02-01-2005 @ 02:19 :
Maar eens iemand aan de haak slaan. |
* geen jongen dumpen op oudejaarsavond (n)
(ik weet het, ik ben een kreng, maar hij dreef me zover) * de ex helemààl vergeten * een fijnerd zoeken en geen lulletje voor een maand of twee |
Citaat:
|
gelukkig zijn zonder een vriendje:)
|
Citaat:
-eerlijk zijn tegen mijn vrienden/vriendinnen... ook als ik vind dat ze iets niet goed doen of als ik het er niet mee eens bent. |
'n Vriendin zien te krijgen?
|
Proberen me de komende 6 maanden zo druk bezig te houden zodat de 6 maanden erg snel voorbij.. aangezien ik hem dan pas weer zie. :(
|
geen traan meer laten om mijn ex én..
Ik ga een leuk vriendje vinden/krijgen en houden. (tenminste... dat zijn mijn voornemens) |
- vaker leuke dingen doen
-minder blijven hangen in allerlei ellende -flink genieten en hopen dat mijn vriendje en ik in ieder geval de 2 jaar gaan volmaken. (maar ik maak me eigenlijk geen zorgen;)) |
De realiteit een beetje in het oog houden wat betreft 'liefde'
Een 'normale' relatie opbouwen met iemand die met twee benen op de grond staat :) |
Hem compleet vergeten(y)
|
Citaat:
|
Samen nog veel meer plezierige tijden beleven :)
|
Impulsiever zijn. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
* een bepaalde jongen in kwestie voor me winnen :cool:
* met mijn ex omgaan zoals je met een ex om hoort te gaan.. |
Leuke, lieve, sportieve, intelligente jongen vinden met wie ik het wat langer uithoud dan drie maanden.
iets zegt me dat dit best lastig gaat worden.. |
ik ben tegen goede voornemens!
|
-Uberhaubt iemand vinden.
|
Ik heb mijn goede voornemen nu al verbroken:o
|
nog meer van mn vriendje houden dan ik afgelopen jaar al deed :)
|
*Euhm hopelijk saampjes 2005>2006 wel kunnen vieren:)
*Hem aan me familie laten zien *Niet zo geheimzinnig over hem doen denk... :bloos: *Lief voor hem blijven *Iedere dag kijken of de relatie nog wel is wat k wil:) *Meer begrip voor de belachelijk slechte kookkunsten van zn moeder;) *normale fijne, goede, vertrouwende relatie hebben&houden:) |
mijne: gelukkigzijn met mijn nieuwe vriend:)
|
* Een lieve jongen ontmoeten
* Niets meer met een ex beginnen |
- Me over mijn bindingsangst heen zetten, en gewoon voor hem gaan.
- Elkaar voorstellen aan wederzijdse ouders en vrienden. - Trouw en eerlijk zijn. - Niet meer geheimzinnig over elkaar doen. Maar eigenlijk ben ik tegen goede voornemens; dat zijn eigenlijk dingen die vanzelfsprekend horen te zijn :o |
* Een leuke vriend krijgen die nu eens wel is zoals hij zich voordoet.
* De leuke vriend in kwestie langer dan een half jaar als leuke vriend hebben :) |
Niet zo'n zooitje van mijn "liefdesleven" maken, en verder zien we wel :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |