![]() |
hoe zouden jullie de wereld verbeteren
door veel geld te storten op giro 555 ( ja right alsof dat helpt ;)) of wil je soms de politiek in (wel PVDA he :mad: ) of iets anders ofzo vertel het!
|
Alle gelovigen op een pijnelijke manier doden, natuurlijk.
|
Niet. Ik heb wel wat beters te doen.
|
Door mijzelf als Wereldleider te installeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tnx!
|
Mezelf 6 miljard keer klonen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan moet iedereen maar dood.
|
Citaat:
|
EDIT Omdat Mujahideen anders gaat zeiken:
En ik zou met wat ho's en bitches gaan chillen als een big, in een of ander huis. nee hoor Eerlijk waar, ik heb geen flauw idee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zombies meer rechten geven, en ze een leefruimte geven in amerika. amerikanen zijn moddervet. eten genoeg voor ze (y)
|
Citaat:
|
de politiek in, ik heb grote ambities om minister van landbouw &... te worden ;) maar natuurlijk niet voor de PvdA
|
Afschaffing bioindustrie
Inperken uitbuiting van de derde wereld door kapitalisme |
Ik kan een heleboel manieren bedenken, maar die zijn allemaal tegen de wet en ik ga liever niet naar de gevangenis.
|
Citaat:
|
Alle PvdA'ers om te brengen, te beginnen met Wellage, als tweede Bos. Verder alle geloven verbieden, of op een andere manier uitroeien. (y)
|
Citaat:
|
wereld verbeteren: mensheid uitroeien.
klaar. volgend oninteressant kuttopic. |
Waarom de wereld verbeteren?
|
Ik zou de wereld verbeteren door de familie Bush te vergiftigen door palytoxine in hun steak en bruine bonen te spuiten. (y)
|
Alle mensen van wie de gedachten en/of het gezicht mij niet aanstaan doden.
|
Ik zou wel de politiek inwillen:) Of door te schrijven de wereld veranderen...
Ach, als je jezelf gelukkig kan houden, heb je de wereld natuurlijk ook al wat verbeterd;) |
President directeur van de NS worden.
|
Verbeteren niet zo zeer, ik zal haar wel overheerschen met ijzeren hand.
|
Een betere wereld, begint bij jezelf (y)
*kots* |
alle gelovigen in de wereld bij elkaar brengen in belgië (dat past heus wel), dan een hek om belgië heen zetten, en dan kunnen de ongelovigen gaan wedden op welk geloof gaat winnen.
opzich best wel een slecht idee, maar toch. |
Citaat:
Maar ja. Een Wereldstaat onder MIJN leiding zou de beste en enige verbetering zijn. :cool: |
Citaat:
|
De wereld verbeteren is zo vorig jaar...
|
Een Battle Royale organiseren tussen Christenen en Moslims. De entertainment value hiervan is zo hoog dat mensen al hun zorgen zullen vergeten (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
I'm honored :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanwaar deze constante hang naar verbetering, de wereld is al perfect zoals ze is, niet?
|
Me voortplanten (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Leuk hè? |
Minder gezeur ofzo echt raar al dat gezeur tegenwoordig
En mensen moeten stoppen alle zooi op straat te gooien :/ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |