![]() |
thuiswerk
wie weet er site's met info over thuiswerk en hoeveel je verdiend enzo
ik bedoel thuiswerk dat je via de computer kan doen ofzo :cool: |
Bijna alles wat je op internet en in de krant staat is oplichterij. De consumentbond heeft het een keer onderzocht en er was 1 bedrijf dat daadwerkelijk thuiswerk aanbood.
Thuiswerken via de computer komt wel voor, maar dat is op basis van netwerk. Je onderhoudt bijvoorbeeld de website van een vriend die een bedrijf bezit. Wat ik weet dat wel bestaat is het thuis tekenen van autocadtekeningen, maar dat moet je jezelf als freelancer aanbieden en zelf een officele autocadlicencie hebben. Die kunnen zij je natuurlijk ook aanbieden tegen een zacht prijsje en dan maar hopen dat ze werk voor je hebben. Daar zitten dus ook rotte appels tussen. Voor de rest zul je het moeten zoeken in het zelf op zetten van een webdesignbedrijfje of online shop. e.d. Maar vakkenvullen of tomaten plukken kan natuurljk ook, doe je ook nog is wat sociale contacten op. |
Citaat:
verder ben ik ook receptionist...haha das wel chille..maar wil gewoon wat meer doen liefst thuis... heb ook geen bezwaar tegen enveloppen dichtvouwen ofzo (y) |
cati.nipo.nl
|
Citaat:
|
ik wil niet lullig zijn, maar uit de voorwaarden:
Je bent minimaal 18 jaar |
En daarnaast nemen die niet zomaar mensen aan :)
|
dan zeg ik toch dat ik 18 ben..wat gaan ze doen dan :evil:
|
Citaat:
Daarnaast vereist een callcenter baan ook een bepaalde vorm van intelligentie en die vind ik nou niet echt uit je posts springen. Kortom, je zult het niet lang volhouden, lijkt me. |
Citaat:
|
Ik ben ook al 2 maanden op zoek naar thuiswerk. Gewoon omdat mijn rooster steeds verandert en thuiswerk me wel handig lijkt. Ik ben inmiddels meerdere keren opgelicht. Heel fijn hoor, al dat geld dat je kwijtbent met telefoontjes plegen. Ik heb vandaag weer een nummer gebeld dat volgens een bandje niet bestond, maar het stond wel degelijk in de gouden gids. En ik maar denken dat er daar alleen maar betrouwbare dingen in staan :| .
Heeft er iemand ooit van total bodycare in Tiel gehoord. Die staat ook in de gouden gids maar ik heb geen zin om weer opgelicht te worden :bloos: . |
een tip:
Voor inpakwerk enz. ben ik nu beland bij produktiewerk.nl Het ziet er best betrouwbaar uit en ik ga morgen even bellen. |
Citaat:
|
Er bestaat iets als ...master (ik weet de term niet meer) in een chatbox. Daar moet je in de gaten houden of mensen niet de verkeerde dingen tegen elkaar zeggen. Je kunt het vanaf je pc thuis doen en het betaalt vrij goed.
|
huh, krijg je daar voor betaalt :D
|
Citaat:
|
Citaat:
-zuipen -zingen -nutteloze gesprekken voeren nou dat zuipen is heel kick van je dat je dat doen. gefeliciteerd..dat zingen moet je helemaal zelf weten,..doe mee aan idols maar knip dan wel ff je haar want je ziet er echt niet uit en die nutteloze gesprekken..tsja..daar ben ik op dit moment getuige van ja.. enne...leuke fotos samen met je pa op pinkpop... enne kom nu niet met ik heb vwo gedaan dus ik ben slim..beetje voorstelbaar knul |
Het feit dat jij daar op reageert getuigt ook al van veel slimheid... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Lomp is my middle name...
|
Citaat:
Het is btw niet m'n pa, maar rob. En wie rob is, weet ik nog steeds niet :o Wat ik alleen maar wil zeggen is dat ze hoge eisen stellen en daar zul je aan moeten voldoen. |
En als je al hapt hier, wat moet 't dan zijn als 'n klant begint te tieren? Word er dan terug gescholden? :D
Trouwens, zoep'n is een sjoon hobbie ;) |
Waarom komt trouwens iedereen op mijn hobby's terug? Ik kom er tenminste eerlijk voor uit wat ik leuk vind... Van die mensen die dan "paardrijden" gaan invullen... KOM OP MAN, het is gewoon omdat je geen zin hebt om jezelf te masturberen, jesus christ!
|
Citaat:
en ik snap heus wel wat je wilt zeggen met je hoge eisen maar je moet niet gaan zeiken dat ik niet aan die eisen kan voldoen..je kent me niet eens... @twinturbo: ik ben aan de telefoon tegen klanten toch niet hezelfde als tegen irritante mannetjes met lang haar op een forum |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oja, dat produktiewerk.nl is niet betrouwbaar. Ik dacht van wel omdat ze een gewoon nummer hebben en een 0900-nummer, je kan er dus zelf voor kiezen om het gewone nummer te bellen omdat dat minder kost maar dan wordt je doorverwezen naar het 0900-nummer.
nee lekker is dat. Waarom in gods naam bestaat er nou niks nada noppes wat wél te vertrouwen is? :mad: . Ik wordt hier echt gek van!!!!! :| |
Citaat:
|
www.produktiewerk.nl
Telefoon: 010-2731663 (Lokaal tarief met wachttijd) - Tijdens kantooruren 0900-1284847 (0,55 c/pm, geen wachttijd) - Goedkoopste tarief! :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
bij de albert heyn ben je tegewoordig TE OUD als je 19 bent
:eek: (n) (n) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |