![]() |
zwanger???
Gister has ik sex met me vriend ( met condoom ) .Hij had er maar 1 mee en was dus al klaargekomen ..en we waren zo geil dat we het zonder deden. Maar ik slik de pil heel onregelmatig ( ..zo erg dat ik het inneem waneer ik het wil .. ik heb het al ruim 1 week niet geslikt) weet iemand of de kans groot is dat ik zwanger ben ?
|
Citaat:
- Je hebt zonder condoom seks gehad met je vriend - Je slikt (zo goed als) geen pil Ja, dan kan je zwanger zijn. |
Citaat:
|
Ja je hebt een enorme kans om zwanger te zijn. En ik kan er nog een hele harde opmerking achteraan maken, maar ik denk zelf ook wel weet hoe ENORM DOM het was...
|
Ja, je zou zwanger kunnen zijn...
|
Haal die test maar gauw op!
|
Citaat:
Maar idd, je kans is aanwezig dat je zwanger, aan een kans heb niets dus ff een testje halen idd. |
Dat je het überhaupt nog moet vragen.
|
Citaat:
|
Die kans is er zeker. Ik zou de morning afterpil halen (volgens mij kan het nog net binnen de tijd waarin je die moet nemen, toch?), al is het maar voor de zekerheid.
En je kunt idd de pil beter of wel (het meest verstandig, lijkt me) of helemaal niet slikken. Of zoek een ander anticonceptiemiddel. |
ok bedankt voor het terug antwoorden...ja ff heeel snel zown test laten doen.. jullie horen nog wel :rolleyes:
|
Tis niet te hopen dat je zwanger bent, jezus
|
Citaat:
|
Oh en bedenk en onthoudt; een zwangerschapstest geeft nóóit een vals positief resultaat (behalve na een miskraam), maar soms wel een vals negatief resultaat. Dus ga niet staan juichen als het negatief is, maar doe er na twee weken nog maar eentje :|
|
eerst afwachten of je ongesteld wordt en dan nog een test doen...nu is het nog te vroeg om te zeggen of het wel of niet zo is.
|
Als je zo onregelmatig de pil slikt kan je misschien beter de pleisterpil of iets anders proberen want daar hoef je minder aan te denken enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: