![]() |
waarmee vergelijk jij bier?
nou?
|
met iets vies
|
Ik vind het ook vies, snap niet wat mensen er lekker aan vinden. Donkerbier gaat nog net, maar verder...
|
Met andere dingen die ik niet lekker vind of waar alcohol in zit
Rare vraag :s |
@ leef, waarmee vergelijk je het zelf dan? En wat wil je met deze topic bereiken?
|
met iets lekkers (y)
|
Het edele gerstenat is onvergelijkbaar.
|
met gadverdamme :eek:
|
Citaat:
|
met plas
|
Citaat:
|
Met de zin van het leven
|
nergens mee. Ik kan niet zeggen dat ik het vies vind, maar ik zal nooit zomaar een biertje drinken.
Als ik dan al iets alcoholisch drink, dan is het meestal wodka lemon of witte wijn :) |
met pis
|
mocht ik bier ergens mee vergelijken, dan doorgaans met andere soorten drinken, alsin 'ik vind andere soorten drinken lekkerder dan bier'.
|
Met gezelligheid :)
Niet dat ik bier nodig heb om gezellig te doen, maar het is leuker dan dat je cola met stappen of zo drinkt. ;) |
ver·ge·lij·ken (ov.ww.)
1 naast elkaar, in verband met elkaar beschouwen om overeenstemming of verschil vast te stellen => matchen as·so·ci·ë·ren2 (ov.ww., ook abs.) 1 in gedachten dingen met elkaar in verband brengen |
Citaat:
wat jij wil |
Citaat:
wat ik ervan vind was niet helemaal de vraag en ik vergelijk t met...hm, iets lekkers (ja, quote..) |
Ja, niet tegen jou, maar even tegen de mensen die reageren en daarbij die twee woorden door elkaar halen :)
|
Hoegern
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij doet nu net alsof bier per definitie vies is..... |
Waar ik het mee vergelijk...het is eerder als ik aan bier denk dan denk ik aan gezelligheid/uitgaan.
|
Dronken jongeren op terschelling?
|
Citaat:
|
Tjee wat veel mensen die bier vies vinden!
Ik vind het lekker, zo lang als het maar niet lauw is... |
Citaat:
|
|
sperma
|
Met iets goors.
|
Wat een zinloze reactie's op dit topic! Als je geen bier lust zeg dan niets.
Bier vergelijk ik met hemelswater ;) |
bier..gewoon bier.
Er is geen vergelijking voor want bier staat op nummer1 :cool: |
Citaat:
bierverkrachter! |
met stront.
|
bier drink ik voor mn plezier, en dan heb ik veel vertier ;)
irritant rijmpje wat ik vorig jaar altijd zong na schooltijd als we bier gingen drinken haha. maar goed, bier is niet vergelijkbaar, daar is het te lekker voor |
Euh, nergens mee eigenlijk.
|
Bier vergelijk ik met gezelligheid :cool:
(Als ik de vraag uberhaupt goed begrepen heb) |
Chocomel natuurlijk, wat anders.
Sorry kon het niet laten om te reageren, maar begrijp 'm niet heulemaal :confused: |
god
|
plezier omdat het rijmt
ook met 4 eigenlijk en met roken en met dorst |
Met pis
|
Mijn zus vergelijkt het met bananen :confused:
|
Ik vraag me toch af waarom veel vrouwen het met urine vergelijken/associeren. Is het puur de kleur, urineren jullie met schuim :s, weten jullie dat het zo smaakt omdat jullie het allebei al geproeft hebben :|?????
Naja, allemaal vragen dus. Bier heeft voor mij twee associaties: gezelligheid, maar vooral een drankje om lekker op te drinken (voordat t dood is of lauw). |
bruin brood
|
cola
|
bier (y)
|
niet... sjonge bier is er niet om te vergelijken :nono:
|
Urine.
|
Alsof er een engeltje over je tong heen piest. Goddelijk vocht. (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |