![]() |
Verkeerde naam
Hebben jullie wel eens de verkeerde naam tegen je vriend/vriendin gezegd? En wat was hun reactie toen?
. |
Uhm ja 1x op msn. Maar dat kwam omdat ik toen ook met die andere aan het msnen was.
Dus ik was beetje door de war met het venster. :) Maarja, was niet zo'n ramp. Het is me nog nooit in real life gebeurd in ieder geval. |
gebeurd mij best vaak, niet dat ik verkeerde naam zeg, maar dat ik het gewoon niet meer weet, ik voel me altijd zo lullig dan :s want ik ken die mensen wel maar dan is het net alsof je totaal geen belangstelling hebt ^^ ik leer veel nieuwe mensen kennen atm, vanwege mn nieuwe klas in havo 4, mja
conclusie: foute naam zeggen/het niet meer weten, sux best wel :rolleyes: |
Nou nee.
|
Jawel. Maar dat was niet zo erg geloof ik.
Een ex zei wel een keer de naam van mn tweelingzus tegen me. The bastard. |
Jawel, af en toe.
Is hij niet zo blij mee, maar goed, kan gebeuren :bloos: Ik verwissel hem, en zijn 2 beste vrienden nogal eens... |
Nee. Ik heb soms wel dat ik iemand anders met haar naam wil aanspreken, maar ik ben eigenlijk altijd snel genoeg om mezelf te corrigeren.
|
ik heb geen ex ofzo, dus nee, eigenlijk niet.
|
mja... 1 keertje. z'n vader heeft dezelfde naam als m'n ex, en we hadden de hele dag doorgebracht bij z'n vader. Toen noemde ik dus m'n vriend bij de naam van z'n vader, maar hij dacht dat t de naam van m'n ex was.... eh... snappie? :confused:
|
nee :D
|
haha ik heb dat wel eens bij mn broertjes maar dat is meer vergissen. Ook heb ik bij mijn bijbaantje vaak dat iedereeen wel weet hoe ik heet maar ik niet weet hoe zij heten..
Tsja, in een supermarkt lijken alle jongens ook wel op elkaar hé? :bloos: |
Citaat:
Nee, is me geloof ik nooit gebeurd... |
Ja wel eens per ongeluk noemde ik hem hoe een goede vriend van mij heet. Mwah hij keek wel een beetje boos, maar dat was dus niet echt seriues boos, maar ja echt leuk zal hij het wel niet gevonden hebben he. Mwah echt vaak komt het niet voor nee, mss 1/2 keertjes gebeurd.
Die vriend noemt zijn vriendin vaak hoe ik heet, of hij noemt mij hoe zij heet... dat gebeurt hem dan ook vaak :confused: Maar hij vindt dat onze namen zo op elkaar lijken. Marianne- Marielle... |
heb k wel eens last vabn :bloos: :bloos: .... vind ze nie zow erg... gelukkig :D
|
ik heb het wel eens bij een vriendin maar niet bij het vriendje ofzo..
nnjaa ik doe wel altijd net alsof ik vergeten ben hoe hij heet :p maar dat is mijn middenindenachtenhetisdonkerdusbenikmelighumor |
Ik heb wel eens de naam van het vriendje van een vriendin van mij genoemd toen ik het over hem had, maar niet tegen hém. Hij beweert dat hij het uit gaat maken als ik hem Tom noem :P
|
Citaat:
|
Toen ik een keer op een feestje van een vriendin was met haar (en na wat drankjes) noemde ik haar per ongeluk naar de naam van de jarige.
Maar dat besefte ik al 1 seconden later, en ik geloof dat ze niet boos was :o |
nee, maar mijn ex heeft meerdere malen verkeerde namen tegen mij gezegd:(
|
Nee :o
Met vrienden/huisgenoten heb ik dat weleens, maar dan ben ik er totaal neit bij met mn hoofd:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
jawel in het begin... dan was het even oeps, en weglachen de blunder
|
hmm... volgens mij niet.
|
Nee.
|
Citaat:
|
Ik ben slecht met namen..
Het komt me trouwens meer voor dat ik namen gewoon niet weet.. Zo reed ik laatst door de stad en zag ik twee mensen die ik kende: "Heey.. Mattie.. en... *kut*.. eeeh.. Dinges..".. :bloos: |
Nop.
|
Citaat:
|
Bij 1 ex met grote regelmaat. Ik noemde telkens de naam van mijn ex waar ik 3 jaar iets mee gehad heb. 3 maanden later kreeg ik dus iets met hem, en dan gebeurde het regelmatig dat ik hem bij de naam van mijn ex noemde... Oepsiedaisy! Alhoewel: hij noemde me ook telkens bij de naam van zijn ex....
"Superduper-relatie!" |
Ja, in bed.
|
gebeurde me wel eens... vonden ze meestal niet zo leuk :bloos:
|
'k ben zo slim geweest om na mijn eerste vriendin met de naam 'Iris' een vriendin te nemen die 'Ilse' heette... Dat heb ik nogal vaak fout gedaan :$
Verder heb ik twee studie genoten met totaal niet gelijkende namen (Amrish en Dryas)... Hoe vaak ik dat heb fout gedaan snap ik nog steeds niet! |
Citaat:
|
Citaat:
|
gelukkig niet! :D
|
Ja, 1 keer op msn. Was met mijn vriend en een ander jongen in gesprek. Haalde de schermen een beetje door elkaar.. Hij kon er wel mee lachen.
|
Citaat:
werkt altijd |
neej eigenlijk niet... wel eens gedaan alsof ;)
|
|
Ik heb mijn vriendje wel eens geroepen met de naam van het vriendje van mijn drielingzus (tweelingzus klinkt toch beter he ;) ).
We konden er wel om lachen :). |
1x. Maar hij had het niet gehoord ^^. Ik had een relatie van 4 jaar gehad en het was altijd Johan! als hij zich aanstelde. Toen deed mijn nieuwe vriendje raar en toen kwam er ook nog Johan! uit :D. Daarentegen heb ik na 3 maanden ook nog wel schat tegen Johan gezegd :D.
In het dagelijkse leven lopen mijn zinnen meestal voor op de namen in mijn hoofd. Meestal roep ik gewoon dinges en dan komt de naam er nog achteraan :). |
Citaat:
|
Erger, ik was zijn naam vergeten. Het was in het begin, maar het was super lullig en ik had het moeten weten. Er was een situatie dat ik zijn naam moest noemen, dus 'uhhhh hoe heet je ook alweer?' :o
|
Heb ik veel, veel te veel eigenlijk. Dat ik de naam van bv m'n vriendje of m'n beste vriendin niet meer weet, maar na een paar seconden weet ik het dan (gelukkig) weer...
|
Jawel, meestal als ik een vriend aan de telefoon heb en dan moet ik iets vragen aan mijn vriend en dan zeg ik per ongeluk de naam van de jongen aan de telefoon. Tja, kan gebeuren toch.
Verder zei mijn vriend in het begin weleens de naam van zijn ex tegen mij :bloos: :S |
nog nooit nee
|
ja wel eens gehad, nadat ik 1,5 jaar met iemand gehad had, heb ik het per ongeluk wel eens tegen mijn nieuwe vriendinnetje gezegd :s, maar ze nam het me niet kwalijk, het was echt zo n gewoonte om haar naam te noemen. Ook wel eens gehad dat ik een smsje stuurde inplaats naar de gene (waar ik wel een beetje verliefd op was) naar mijn huidige vriendin (n). Dat was niet zo leuk, ookal was het maar een vriendschappelijk smsje, me vriendin kon het niet echt waarderen.
|
Citaat:
|
Uhm is me 2x bij m'n exvriend overkomen, 2 weken later wast dan ook uit:D :cool: (toch behoorlijk goede manier om van iemand die daar een beetje vatbaar voor is, af te komen.. ja dat bleek wel.. auwtsj haha)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11. |