![]() |
wat zou ik hiervoor kunnen vragen?
Ik wil de pc die op m'n kamer staat verkopen omdat ik m toch nooit gebruik...
het is een: Pentium II 333 Mhz 96 MB RAM geheugen 1,4 Gb HardDisk 15" Monitor wel floppydisk, geen cdrom wat zou ik daarvoor kunnen vragen??? |
Ik denk dat er weinig mensen geinteresseerd zijn in een computer zonder cd-rom speler. Want je hebt namelijk weinig aan een pentium 2 zonder cd-rom speler. Nou ja, sommigen kunnen er dan zelf nog wel een cd-romspelertje inzetten.
Verder wel een leuk dingetje. |
een € 15,-- meer niet IMHO
|
lol 15 euro:D
en anders wil ik de cpu wel voor mn eigen workstation:p 50 euro / 75 euro:) |
minimaal 65€
maar ik zou hoger inzetten. |
25€
|
Regel een cdromspeler en evt. een NIC/grafische kaart. Modempie erbij als je dat ook nog kunt regelen. Vraag bij je vader of moeder op kantoor of er daar nog iemand rondloopt die low-budget PC wil kopen goed voor gewone spelletjes, tekstverwerken, internet (dat spreekt aan vandaar een NIC/modem is wel okay), muziek afspelen, blabla, blablabla. Alleen de HDD is behoorlijk klein!
Als server is-ie zo slecht nog niet btw. Kun je 'm misschien zelf nog voor gebruiken. Om Linux te leren ofzo. Ik heb zelf op een PII 400 mHz ooit een server gedraaid, werkte goed :) |
Citaat:
Ik draai zelf nog 2 servers met een P1 166 en die werken prima :) Moet er echter niet aan denken Windows op te zetten of iets dergelijks, ze draaien beide Debian Linux zonder grafische omgeving. Maar euhm, wat de prijs betreft: wat voor kast zit erbij (ATX? hoeveel watt?) en de videokaart? |
150 Euro denk ik. Dat moet toch lukken.
|
Citaat:
75 maar niet meer |
Citaat:
|
zet hem op een veilingssite... en kijk gewoon wat je er voor krijgt..
|
Citaat:
|
Nu dit topic der toch is zet ik meteen mijn PC derop want ik wil mijn oude ook binnekort gaan verkopen .... het is een:
Pentium II 233 MMX 164 MB geheugen 13.1 Gig harde schijf 1x 3.1 gig en 1x 10 gig 52 speed CD rom floppy 3.5'' Soundblaster ''oudere'' geluidskaart (weet niet welke) 15'' Adi monitor ATI videokaart Printer Hewlet pakard 670 |
iemand........:(
|
Citaat:
Ga eerst maar eens je familie en vrienden lief aankijken. Heb ik ook gedaan. Grapjas :rolleyes: . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |