![]() |
America's Next Topmodel 3
Ik was net aan het zappen en toen kwam ik ineens op America's Next Topmodel. :eek:
Ik wist helemaal niet dat het weer begonnen was? Dit is al deel 3 right? Of zijn het herhalingen van 1? Iig: Zondag van 1800-1900 uur op Yorin. Heeft iemand het gezien? :) |
volgens mij nummer 1 want adrienne zat erin ;)
en nog een paar anderen herkende ik ook wel, die 2 godlievende typjes :) |
Een stukje, en gatver wat zaten er weer een stel arrogante trutten bij zeg.. oeh ik ben de mooiste, oeh ik ben de beste, kijk mij het simpele plattelandsmeisje dat het even gaat maken..
maar wel leuke televisie ;) welke serie het is weet ik niet.. |
Citaat:
hm, anders is deze topic wel erg loos. alhoewel, voor de mensen die het nog niet hebben gezien ist wel leuk natuurlijk. :D ff de titel aangepast iig ;) |
haha, nou hoop ik maar dat ik gelijk heb ;)
nee ik weet zeker dat het 1 is, want adrienne zat erin en die robin. voor de rest herkende ik er niet zo heel veel meer, owja ook die kale nog (die donkere vrouw) |
jaaaaah het is deel een !!
|
Heb het al allemaal gezien toen het voor het eerst werd uitgezonden, maar als ik er eens voorbij zap kijk ik het nog wel eens denk ik :)
|
tis deel 1 verdooemme ;)
Ik zag al die doozies uit deel 1 voorbij flitsen, dus helaas helaas, een stomme herhaling.. :( |
hmm..naja ik heb deel 1 gemist dus ik ben er wel blij mee. :D
ik vind die kale echt lelijk :o |
Citaat:
elyse :cool: (y) |
de eerst vond ik wel vet..
daar was toch ook altijd zon ruzie en die ene (Elise?) die blijkbaar een eetprobleem had volgens de rest van de groep? En idd die 2 God-kindjes. Was leuk.. |
hmmm nu niet spoileren ! :o :p
Ik vond dat meisje wat er als eerst uitging eigenlijk veel mooier dan vele anderen..pff. (n) |
Citaat:
|
ik heb alles al gezien dacht ik, alleen de 1e paar afleveringen niet...
hm naja misschien kijk ik er wel een paar en elyse vond ik leukst ja (Y) |
Jaah ik ga kijken, ik heb de hele eerste serie gemist dus ik ben er wel blij mee :D .
|
Oeh ik heb serie 1 ook gemist!
Ik ga ook kijken <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, ze kunnen beter alvast met seizoen 3 beginnen :evil:
|
Serie 4 begint morgen in Amerika!
Ze zijn met zijn 14en en wonen nu in LA in plaats van NY Dit zijn ze dan! http://wwwimage.upn.com/shows/top_mo...o_nav_main.jpg |
Citaat:
|
het vriendje van elyse vond ik lief :bloos:
|
Heel vreemd, je zou verwachten dat jongens massaal in zo'n topic reageren. In plaats van te vragen wanneer serie 4 begint, zou ik graag willen weten hoe het komt dat dit programma zo ogenschijnlijk goed bekeken wordt, met name door het vrouwvolk.
|
Citaat:
het worden er wel steeds meer.. seizoen 1 begon met 10 meisjes, seizoen 2 met 12, en nu al 14 :) |
Citaat:
Weeh en 1 is nu afgelopen..nu moeten ze wel snel serie 3 uitzenden in NL, vind ik. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |