![]() |
Rap van een vriend van mij
http://home.hccnet.nl/m.villerius/overig/liedje.wav
kvind hem niet zo heel goed, wat vinden jullie ervan? |
hoe kom je erbij niet goed ........ :rolleyes:
|
Citaat:
|
Je hebt echt niets te doen (n)
|
Dit ben je ws gewoon zelf.
|
:D :D :D
Ali B is er niks bij :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maak er dan op zn minst een mp3 van
|
Citaat:
|
uhh, volgens mij nemen jullie dit liedje serieuzer dan dat ik het heb genomen
|
hahaha wat is dit voor een rare baardaap whahahaha klinkt nergens naar :p zeter voortaan [FUN] of [DEBIEL] bij je topic :p
:evil: |
haha
|
Citaat:
dit zal wel weer een undercover zijn, dit kun je niet serieus nemen :rolleyes: |
bij de 40 sec. wordt ie echt ZWAAR geniaal:D
met die stemmetjes enzo:D(y) |
Citaat:
|
Achmed de kleine marokkaan is een kleptomaan (y)
Geweldige text :o (y) |
Ik ben de gangster van de straat
de politie moet weten dat ik hun haat ze altijd mij oppakken zij vieze smerige klootzaken Mijn naam is achmed daar ben ik trots op doe je stoer tegen mij krijg je een klap tegen je kop donder op met je stink kop Achmed kleine marrokaan achmed Mijn naam is achmed Achmed politie komt eraan achmed ik al wegrennen achmed ben jij een kleptomaan achmed? wat isj dat? achmed kleine marrokaan achmed hou je bek slet Ik niets gedaan ik tegen die politie man zei maar hij niet luisteren naar mij hij zegt alle marrokanen moeten terug naar hun eigen land ze zorgen voor problemen kijk maar in de krant ik toen verdrietig en was weggelopen maar ik toch stiekem die hasisj verkopen Achmed kleine marrokaan achmed Mijn naam is achmed Achmed politie komt eraan achmed ik al wegrennen achmed ben jij een kleptomaan achmed? wat isj dat? achmed kleine marrokaan achmed hou je bek slet Wat zijn je hobbies vroeg de psycholoog ik beetje liegen beetje loog mijn hobbies zijn voetbal en stelen laatste was grapje ik bedoel mailen Ik play alle tangas in de hood dat doe ik heel goed Hij mij toen niet geloven en mij heeft bedrogen ik nu in de cel maar achmed vind jou wel Achmed kleine marrokaan achmed Mijn naam is achmed Achmed politie komt eraan achmed ik al wegrennen achmed ben jij een kleptomaan achmed? wat isj dat? achmed kleine marrokaan achmed hou je bek slet |
hahaha
'deze liedje is voor mijn dushi, luv ya' :( |
Dikke flow, chille breaks.
|
Neemt hij zichzelf serieus of?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahaha, wat is dit lame zeg.
|
Citaat:
|
Wie is die gozer die zich voordoet als slet? :|
|
Geniale tekst.
|
hahaha wel grappig. (y)
|
Lol, beetje uit de maat.
|
Sukkelslopers ripoff :(
|
whahahahah dit is te gek :D geweldig, niet mooi maar geweldig (y)
|
dankje :)
|
nanahara de gekste! battle royale is de shit!
|
Waarom sluiten en openen ze dit topic de hele tijd , dit kan toch ook op onzin ? Als meneer zelf zegt dat het al niet serieus is :rolleyes:
|
Meneer is of stomdronken, of een losgeslagen lid van de Josti band?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kom op zeg. |
Citaat:
|
Citaat: