![]() |
leer verven
bestaat er een middel om lichtbruin leer helemaal zwart te maken? het gaat over laarzen. ik heb het met schoensmeer geprobeert maar zwarter dan heel donkerbruin krijg ik ze niet.
en zo niet, heeft iemand ooit eens iets met spuitbussen of verf oid geprobeert? |
Er is wel spul ervoor wat je bij de schoenenmaker kan kopen, maar persoonlijk vond ik het erg prijzig. Heb verder ook geen ervaring mee.
|
http://forum.scholieren.com/showthre...6#post15013516
heb geen idee waarmee ze heeft geverfd , en of het ook zwart kan , maar je kan het vragen (y) |
Ik heb weleens mijn dr martens (ook leer) van geel grijs gemaakt, met een spuitbus die ik bij de schoenmaker had gehaald. Resultaat is leuk, als je niet op de schoenen zou lopen :s , want waar het leer vaak buigt etc, brokkelt het af.
Waar is he leer voor bedoeld? |
hoeveel kostte dat spul bij de schoenmaker dan?
het zijn motorlaarzen, heeft wel wat weg van cowboylaarzen. zonder ritsen of veters ofzo. en het ziet eruit alsof mortischa dat gewoon met schoenpoets heeft gedaan maar ik zal dr eens pm-en (y) |
Geen idee, is al een hele tijd terug, nog in het guldentijdperk.
Maar het zal idd wel prijzig zijn. Maarja... je hebt ze dan wel in de kleur waarin je ze wilt hebben, behalve bij de stukjes waar je schoen buigt zeg maar. Maar misschien weet iemand anders daar wel een oplossing voor :confused: |
Citaat:
|
Leer verven? Leer zelf maar verven! :mad:
Euh.. nee geintje. Succes, laat ff weten of het lukt :P |
ROT OP STINKSPAMMER IK HOU NIET VAN JOUW SOORT!
ot: bij die spuitbus, je krijgt dan toch niet echt hele kale plekken ofzo? want dat lijkt me wel gewoon lelijk. een paar van die lijntjes maakt me niet zo uit. |
IK HOU OOK NIET VAN MIJN SOORT !
MAAR IK HEB ERMEE LEREN LEVEN !!!\ ga het gewoon bij een schoenmaker vragen joh, jezus :D |
Citaat:
ik krijg net het beste idee ooit; ik stuur gewoon mn moeder naar de schoenmaker ! |
Nee maar euh, iets op lifestyle vragen is ook niet echt nuttig zegmaar :P :D Als ik nog es langs 'n schoenmaker kom per ongeluk zal ik het wel ff vragen ;).
Ik wilde in de eerste ofzo ook m'n bruine leren jas zwart verven (omfg teh_gothik!!1) maar heb het maar laten zitten. Bruine jassen zijn ook c00l. |
Citaat:
|
Citaat:
|
exie en schimmie ik moet om jullie chucklen :bloos: en ik wou ook zeggen wat exo zei als grapje leer zelf maar verven :eek: forumsoulmateness :eek: (y)
|
Citaat:
ik bedoelde bij de plekken waar die schoen buigt zeg maar. |
Citaat:
Keertje daten? :o Vind antiesperma vast niet erg :D |
ik dacht ook dat het over leren verven ging :o
|
Zeg, nou niet opeens allemaal gaan zeggen dat jullie dat wilden zeggen heh, het blijft geen feest. Misschien mag ik 1 keer daten met Hermi, maar daar houdt het dan echt op. Dus doe maar geen moeite.
|
nou :(
|
Hmm, je hebt wel een leuk aapje...
|
aapjes (y)
|
eXo wanneer waar gaan we dan new wave luisteren :eek: of S&G :eek: omg omg (y)
en Frozenfountain mag mee in mn rugzak |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |