![]() |
Weet iemand een gratis GOEDE virusscan??
ik ben al een tijdje op zoek naar een gratis (of hackbare) virusscan, die goed is. ik ben niet echt tevrede over norton. tips??? alvast bedankt!
|
Ik gebruik zelf Bitdefender (y).
|
Ik ben enorm tevreden over Avast! 4, deze is gratis, je hoeft alleen wat gegevens in te vullen en je krijgt een mailtje met je cd-key, krijg nooit vervelende mailtjes o.i.d.
Ik kan zeker zeggen dat hij stukken meer vindt dan Norton en neemt zeker minder snelheid van je pc. Avast heeft ook de optie om buiten windows om naar virussen te scannen, dan kunnen dus belpaalde bestanden verwijderd worden als ze gebruikt worden in windows.. http://www.avast.com/ Downloaden kan hier |
Ik gebruik AVG van Grisoft, www.grisoft.com
|
AVG Free. (y)
(Avast is echt enorm lelijk... :|) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wow yes, zal ik dan voor jullie een super-slick-designed virusscanner bouwen, die alleen vet crap scanned?
Wat de fuck boeit het nou hoe je VS eruit ziet :P ik zie em haast nooit. |
Ik gebruik nog steeds een goede firewall (zonealarm), hijackthis, google.nl en het allerbelangrijkste jezelf 1.0.
En voor de luie (en leke) mensen onder ons raad ik AVG Free. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mwoa ik denk dat dat wel meevalt als je met Firefo surft (wat freyk dus doet)
Ik gebruik ook al weer sinds lange tijd FF en heb sindsdien nooit meer last gehad van een virus ofzo. |
Och, bij IE6 SP2 is de beveiliging ook dik voor elkaar, je krijgt heus niet spontaan last van virussen als je dat zou gebruiken.
|
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
De enige zooi wat ik binnenkrijg zijn cookies, maar die zijn niet zó schadelijk. |
ik had die hitman pro gedownload, dies fijn zeg!!
|
Citaat:
Nee, als je een realtime adware scanner wil gaan gebruiken kan je bijvoorbeeld trend micro gaan gebruiken. Of spywareblaster. Want spyware en adware zijn geen virussen. (meer info daarover zie: [centraal] spyware & adware.) |
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
Eigenlijk kunnen cookies niet schadelijk zijn, want het zijn kleine tekst bestandjes. Het zijn de sites die door middel van deze cookies schadelijk kunnen zijn. |
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
Ook controleer kijk ik regelmatig mijn processenlijst met hijackthis. Laten we zo zeggen: ik doe hetzelfde wat een normale virusscanner ook doet, maar dan handmatig. én ik denk logischer na dan een gemiddelde virusscanner en gebruiker. |
Citaat:
|
AVG en Avast zijn goede gratis virusscanners. Verder gebruik ik Kaspersky (vind meer dan norton) maar of die ook gratis was weet ik niet meer :D
|
Offtopic:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |