![]() |
problemen met instellingen router (denk ik)
hallo mensen, ik heb sinds kort een router, omdat we hier met 2 computers zitten, en sinds die tijd kan ik bijvoorbeeld geen online games meer doen, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?? ik heb een: SMC 2804WBR router!! ik hoop dat iemand weet hoe je dit op moet lossen...
|
En je denkt werkelijk dat we hier wat me kunnen?
Ik wil: Probleem beschrijvingen. Systeem + OS weten. Ik wil precies weten wat er is. |
Helpdesk bellen?
Doe ik altijd :o |
het probleem is nadat ik de router heb geinstaleerd heb ik het gevoel dat hij IP's blokt of zo?? er zit mischien wel een firewall op m'n router dat is het probleem denk ik maar ik snap niet wat je bedoelt met systeem enzo wat wil je Precies weten om dit probleem mischien op te kunnen losse?? ik weet niet heel erg veel van computers! sorry.
|
Hij wil weten op wat voor systeem je pc draait, zoals bijv. windows (+versie).
Verder moet je het probleem even duidelijker omschrijven. Kun je wel gewoon i-netten? Zijn er andere problemen. Heeft de andere computer die problemen ook? enz. |
mijn pc draait Windows XP professional, de andere pc die heeft er niks mee te maken, want das een oude, alleen voor internet (hoef m'n broertje nie op mijn pc) het probleem is dat sinds ik de router heb geinstaleerd en dat die sommige programma's blokt, zoals mijn online games zoals Wolfenstein Enemy territory, ik kan wel gewoon op internet en msn enzovoorts, ik denk als iemand er verstand van heeft dat het aan 1 of 2 instellingen ligt en dat het dan verholpen is! ik hoop het
|
Probleem is dat bijna elke router weer anders is.
Zit er geen handleiding oid bij? Of kun je niets op i-net vinden (kun je vaak vinden hoe je poorten open moet zetten enzo). Verder weet ik het ook ff niet. Heb de laatste tijd wel veel met de instellingen vann onze eigen router (smc bra 7404) te maken, maar die is volgens mij weer heel anders dan die van jou |
Citaat:
En dan uit te zoeken bij de nat opties hoe je een een poort moet openen (of forwaden). |
ok dus niemand heeft verstand van een router van SMC, want ik snap niet veel van de handleiding endergelijke! ik wil gewoon lekker online kunne spelen!! duss kan nog iemand proberen te helpen?? mssl bart
|
Citaat:
De engelse handleiding vind je hier Veel leesplezier! :mad: Een router installeren en instellen gaat niet zo van 1, 2, 3. Hiervoor heb je geduld nodig. |
ok toch bedankt!! ik zal m'n best doen :) om al die termen te begrijpen en hem in te stellen!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |