![]() |
Ochtend
Hallo , ik heb vaak het probleem dat als ik in de ochtend iets met veel boter neemt: bv een doodgewone eitje, of mayonaise neemt of iets met olie. Krijg ik altijd last van me maag gevolg ik moet dan naar de wc.Ik heb het ook als ik op een koude vloer loopt.
Is dat normaal bij mensen of heb ik iets met me lever ofzo? Het s alleen in de ochend. :confused: Bedankt :) |
huhhhh??????? rare ziekte is da, ik denk psychisch. Als ik bijvoorbeelld denk dat ik moet plassen heb ik gelijk de rest van de dag blaasontsteking lol
|
Citaat:
Vwb de koude vloer, ook dat kan. Mijn darmen zijn ook ubergevoelig voor warm-koud. Als ik koude voeten heb (door op blote voeten te lopen op bijv. een koude vloer) kan ik ook vaak weer een ritje extra naar de wc maken. |
Citaat:
Maar zo vreemd is dat niet. Misschien een wat gevoelige maag, meer zal t niet zijn. Ik moet ook vaker naar de wc als ik vet gegeten heb. Sommige mensen moeten daarvan juist minder naar de wc. |
Mayonaise in de ochtend :X
|
Ik heb het altijd bij zuivelproducten. Ik moet eerst wat eten voordat ik melk o.i.d. drink, anders word ik misselijk :s
|
Citaat:
|
wat betreft die koude vloer
het is over het algemeen bij iedereen zo dat als je het koud hebt o.i.d. je sneller naar de wc moet, dus dat is wel zo verklaarbaar zonder enge ziektes |
Citaat:
Nee grapje hoor, ik had dat ook. Heb toen een onderzoek gehad waaruit bleek dat ik te veel maagzuur aanmaakte en mn maag niet genoeg beweegt. Heb medicijnen geslikt (een aantal maanden) en nu geen last meer. Heel soms (één keer in de maand / 2 maanden nog, maar dan slik ik weer een capsule en is het over.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |