Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Ochtend (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1061213)

Skilly 03-01-2005 00:01

Ochtend

Hallo , ik heb vaak het probleem dat als ik in de ochtend iets met veel boter neemt: bv een doodgewone eitje, of mayonaise neemt of iets met olie. Krijg ik altijd last van me maag gevolg ik moet dan naar de wc.Ik heb het ook als ik op een koude vloer loopt.

Is dat normaal bij mensen of heb ik iets met me lever ofzo? Het s alleen in de ochend. :confused:

Bedankt :)

Endomychus 03-01-2005 00:23

huhhhh??????? rare ziekte is da, ik denk psychisch. Als ik bijvoorbeelld denk dat ik moet plassen heb ik gelijk de rest van de dag blaasontsteking lol

Auntie M 03-01-2005 05:42

Citaat:

Skilly schreef op 03-01-2005 @ 01:01 :
Hallo , ik heb vaak het probleem dat als ik in de ochtend iets met veel boter neemt: bv een doodgewone eitje, of mayonaise neemt of iets met olie. Krijg ik altijd last van me maag gevolg ik moet dan naar de wc.Ik heb het ook als ik op een koude vloer loopt.

Is dat normaal bij mensen of heb ik iets met me lever ofzo? Het s alleen in de ochend. :confused:

Bedankt :)

Hoeft niet raar te zijn. Op een nuchtere maag kunnen dit soort dingen wat zwaarder vallen.
Vwb de koude vloer, ook dat kan. Mijn darmen zijn ook ubergevoelig voor warm-koud. Als ik koude voeten heb (door op blote voeten te lopen op bijv. een koude vloer) kan ik ook vaak weer een ritje extra naar de wc maken.

Chloe Siere 03-01-2005 10:47

Citaat:

Endomychus schreef op 03-01-2005 @ 01:23 :
huhhhh??????? rare ziekte is da, ik denk psychisch. Als ik bijvoorbeelld denk dat ik moet plassen heb ik gelijk de rest van de dag blaasontsteking lol
Snuggere reactie hoor :rolleyes:

Maar zo vreemd is dat niet. Misschien een wat gevoelige maag, meer zal t niet zijn. Ik moet ook vaker naar de wc als ik vet gegeten heb. Sommige mensen moeten daarvan juist minder naar de wc.

Qamra 03-01-2005 11:10

Mayonaise in de ochtend :X

Fleurop 03-01-2005 12:15

Ik heb het altijd bij zuivelproducten. Ik moet eerst wat eten voordat ik melk o.i.d. drink, anders word ik misselijk :s

willow1 03-01-2005 12:43

Citaat:

water willowglo schreef op 03-01-2005 @ 13:15 :
Ik heb het altijd bij zuivelproducten. Ik moet eerst wat eten voordat ik melk o.i.d. drink, anders word ik misselijk :s
Ik ben 's ochtends ALTIJDmisselijk en moet ook een aantal keren naar de wc ook al heb ik nog niets gegeten of gedronken. Is al een hele tijd zo... Geen idee hoe het komt :s

marrel 03-01-2005 13:44

wat betreft die koude vloer
het is over het algemeen bij iedereen zo dat als je het koud hebt o.i.d. je sneller naar de wc moet, dus dat is wel zo verklaarbaar zonder enge ziektes

Konijn 03-01-2005 13:56

Citaat:

willow1 schreef op 03-01-2005 @ 13:43 :
Ik ben 's ochtends ALTIJDmisselijk
Zwanger? :p
Nee grapje hoor, ik had dat ook. Heb toen een onderzoek gehad waaruit bleek dat ik te veel maagzuur aanmaakte en mn maag niet genoeg beweegt. Heb medicijnen geslikt (een aantal maanden) en nu geen last meer. Heel soms (één keer in de maand / 2 maanden nog, maar dan slik ik weer een capsule en is het over..

M@rco 04-01-2005 23:10

Citaat:

Qamra schreef op 03-01-2005 @ 12:10 :
Mayonaise in de ochtend :X
Mayonaise überhaupt... :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.