![]() |
Wat zou jij aan je leven willen veranderen/ wat haat je van jezelf.
Ik was gewoon even nieuwschierig wat mensen graag veranderen aan hun leven.
Zelf zou ik wel graag willen dat ik eerder sliep.. Nu moet ik ook om 8 uur op mijn werk zijn, en ik ga nu pas slapen. Zelf heb ik ook wel zat meer dingen die ik op kan noemen, maar daar spring ik wel mee in tijdens dit topic. |
Mijn verlegenheid.
|
Minder twijfelen , minder snel conclusies trekken als ik denk dat iemand me niet mag (dat denk ik dan) en makkelijker met vreemden kunnen praten :D
|
Minder drukte en zooi in mijn hoofd, dat zal een hoop schelen.
|
Citaat:
Ehm, ik zou graag wat minder besluiteloos willen zijn, beter kunnen verwoorden wat ik wil/denk, misschien ook wat assertiever zijn, vroeger kunnen slapen, en 'rust' in m'n donder op sommige momenten.. :) |
ik zou meer risico willen durven nemen en kutgevoelens niet altijd willen ontwijken zoals ik nu doe
|
Ik haat niet echt iets van mezelf want ik ben zoals ik ben en dat heb ik nu wel geaccepteerd.
Wat ik wel zou willen verbeteren is dat ik dingen beter onderwoorden kon brengen en minder emotioneel reageerde op dingen. En dat ik niet steeds ga huilen uit frustratie :) |
@suikerklontje; "wat haat je aan jezelf" vind ik eigenlijk weer
een te negatieve inslag voor een topic, zullen we het gewoon op de eerste vraag houden? (ik heb je titel gewijzigd, als je 'm anders wil, kan je me pm'en.) :) OT; er zijn een hoop dingen die ik zou willen veranderen, teveel om op te noemen eigenlijk. :o Voornaamste is wel de manier waarop ik met bepaalde dingen omga/tegenover sta, denk ik.. |
Citaat:
|
Ik zat er net over na te denken en eigenlijk zou ik helemaal niks willen veranderen... alles heeft wel weer zijn positieve kanten en over het algemeen ben ik heel gelukkig nu.
|
Minder snel dingen eruit laten floepen.
Wat beter voor mezelf opkomen. Beter kunnen praten met mensen die ik niet zo goed ken, nu klap ik namelijk nogal dicht meestal. Meer risico's nemen en niet altijd proberen de vrede te bewaren. |
Citaat:
|
Niet meer ziek zijn. Hoewel het moeilijk te zeggen is hoe m'n leven er dan uit zou hebben gezien. Er zouden een boel positieve kanten aan zitten maar ik denk dat ik ook een aantal dingen zou missen die ik nu wel heb (meegemaakt), dingen die ik echt niet zou willen missen.
Maar verder ben ik wel aardig tevreden. Zeker, ik wil wel beter slapen.. ik wil niet constant spierpijn hebben.. ik wil.. maar op zich hoeft het allemaal niet per se te veranderen. |
Twijfelen aan mezelf.
|
Citaat:
|
veel :|
|
Citaat:
Dat wilde ik ook typen. Ik kreeg het alleen niet zo goed verwoord dan jij. :o |
mezelf wezen.. en eerlijk zijn.. en goedmaken wat kapot is..
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mn verlegenheid
|
Ik zou wel wat gemakkelijker over dingen willen na kunnen denken en niet van die wisselende emoties hebben. Hoewel ik dan misschien niet echt mezelf zou zijn geweest..
Dus het is wel lastig te zeggen, eigenlijk:o Ik wou dat ik wat beter mijn herinneringen kon onthouden, dat wil ik wel écht :) |
Citaat:
|
Dat ik niet zo vreselijk onzeker ben, minder verlegen, meer mn grenzen aan kunnen geven, verbaler zijn (Y)
As if. |
ik zou wel wat minder bot tegen mensen die ik niet mag willen zijn
|
Wat ik wil verranderen....
Is dat ik niet meer zo onzeker,verlegen en angstig ben... dat ik openlijk over problemen kan en durf praten Dat zou ik geweldig vinden !!!!! (y) :D |
Dat ik mezelf kan accepteren zoals ik ben, en dan met name mijn uiterlijk. Ik weet dat ik niet lelijk ben, maar ik vergelijk mezelf altijd met de actrices en andere mooie vrouwen/meisjes waar mijn vriend naar kijkt. Dan denk ik altijd meteen: "Hij kijkt nu naar haar, straks ligt hij met mij in bed, wat moet hij dan wel niet van m'n lichaam denken als hij nu iets perfects ziet...." Dan wil ik dat ik ook zo ben. Ik kan mijn uiterlijk zo intens haten, en mezelf op dat moment nog meer. Dus zou ik graag willen dat ik mezelf ga accepteren zoals ik ben, dat zou het leven er voor mij een stuk leuker en positiever op maken.
|
iets wat ik daadwerkelijk kan veranderen of iets wat ik zou willen veranderen?
Als het het tweede is: m'n vader terug. Als je het eerste bedoelt: minder jaloers en onzeker zijn. |
ik zou me minder druk willen maken om iemand en het gewoon een beetje los kunnen laten, maar dat lukt nu nog niet. verder zou ik willen dat ik eens nergens aan hoef te denken en gewoon niks kan doen, plezier hebben, of juist alleen zijn.
|
ik zou willen dat ik eens wat meer van het lijstje zou doen, wat ik maakte voor mijn vrije jaar.
|
Wat ik zou willen veranderen is dat ik niet meer gebonden ben aan school. Op dit moment haat ik het om niet te kunnen doen wat ik wil door school, maar gelukkig ben ik over 5 mnd klaar en kan ik reizen waarheen ik wil en doen wat ik wil.:)
|
ik zou willen dat ik meer controle had over mijn emoties en mijn buien en meer geduld had voor de dochter van mn vriend ik zou willen dat ik een normale relatie had zonder problemen ik zou willen dat ik iemand anders was of liever nooit geboren was :confused: dat ik eindelijk es een leuke baan zou vinden dat ik wat meer sociale contacten had dat ik wat intelligenter was dat ik niet zo onzeker was kortom ik ben niet erg blij met mezelf
|
mijn verlegenheid (hoewel ik die verlegenheid niet snap, ik ben ook niet altijd verlegen :confused: ) en 'onzekerheid'
en nog iets heels stoms dat waarschijnlijk niet zou helpen, maar dit gevoel hebik al heel lang , mijn woonplaats ( niet mn ouders) |
Citaat:
En ik zou wel wat (veel) meer eigenwaarde willen hebben |
Citaat:
|
Een beetje socialer zijn.
|
minder lui zijn
minder nadenken over dingen minder twijfel meer met school bezig zijn minder te laat komen meer genieten van dingen Dat was het, valt nog wel mee vind ik zelf :) |
Misschien een iets minder grote eikel zijn.
|
Ik zou er wel eens zin in willen zien.
|
dat alles eens loopt zoals IK dat wil
|
Citaat:
:) |
Komt die lijst... :o
|
Ik zou willen dat een aantal van mijn vrienden wat dichterbij woonden. Maarja, dat krijg je als mensen in verschillende steden studeren. :)
|
Misschien wat aan mun verlegenheid (richting het vrouwvolk) doen.
|
Citaat:
|
Minder aantrekken van andere mensen.
Dat de zon wat meer scheen in mijn wereld van plaats bijna constant die onweer... Sterker in mijn schoenen staan |
Meer opkomen voor mezelf. Ik laat snel mensen over me heen lopen, ik blijf aardig, terwijl ik dat helemaal op dat moment niet moet zijn. Ik scheld in m'n gedachten en kom voor mezelf op, maar daar schiet ik vrij weinig mee op.
|
ik zou graag een andere denkwijze hebben, zodat ik het voor mezelf *en vaak voor anderen* niet zo moeilijk maak, dat ik gewoon als ik in bed ga liggen kan slapen en niet eerst anderhalf uur moeten spenderen aan het overdenken van mijn hersenspinsels... gewoon iets minder gevoelig zijn hoort daar ook bij... kwil gewoon zon hoofd net als de meeste mensen, normaal ofsow
|
Een heel oud topic van mij.
Toch up ik deze omdat dit nog niet op psychologie staat. mag vast wel toch, forumbazen? :) ot: Ik ben iig zekerder van mezelf geworden. Ik zou mijn fouten in mijn leven willen veranderen:o |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |