![]() |
Wie gaat het EK Allround winnen
Wie gaat dit weekend het EK Allround winnen in Heerenveen??
- Sven Kramer - Jochem Uytdehaage - Carl Verheijen - Mark Tuitert - Enrico Fabris - Een andere europeaan |
ik
|
ik denk Fabris
|
Het feit dat Gianni Romme niet meedoet maakt het voor mij al niet boeiend meer :(
|
Ik denk Kramer, maar het kan me eigenlijk ook niet zo veel schelen. Ga het niet of nauwelijks volgen.
|
Sven Kramer :cool:
|
Tuitert gaat weer uitblinken op het EK, NK was niet al te best, nu gaatie vlammen :cool:
|
Kramer gaat wederom verrassen...
|
Prachtig EK is dit :cool:
|
Oeh, waarom vind ik zoiets sufs als rondschaatsende mannetjes, toch zo boeiend om te kijken :o
Ik ben heftig voor Mark Tuitert, maar vrees dat z'n voorsprong niet genoeg is om Uytdehaage voor te blijven. Voor het internationale schaatsen zou het goed zijn als Fabris en Ervik wat opschuiven in het klassement, zodat het 'zogenaamd' nog spannend gaat worden. |
Friesinger kampioen :)
En een Duitse top 3, valt me toch tegen van de Nederlandse dames, maar toch mooi voor Ireen Wust :cool: |
1 Uytdehage
2 Tuitert 3 Kramer denk en hoop ik bij de mannen |
Uytdehaage is kampioen geworden. (y)
|
1. Uytdehaage
2. Kramer 3. Verheijen 4. Tuitert Uytdehaage kampioen, maar het werd nog wel even spannend :p Geweldige 10 km van Kramer, jammer dat ie niet bij de tijd van Grodum kon komen :cool: |
Citaat:
|
Ik zag vandaag de laatste 2ritten van de 10km... Best spannend :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46. |