![]() |
Wat- roept - het - bij - je - op - topic
Reageer op het woord dat door de vorige forummer er is neer gezet; welke herinnering flits er door je hoofd op dit moment, of vanuit het verleden of wellicht een gedachten naar de toekomst en werk dit uit.(misschien wordt het ook een samenhang van allerlei flitsen van herinneringen en gedachten en gevoelens) Dit kan zowel om positieve als negatieve dingen gaan. Zet vervolgens een ander woord (vetgedrukt) neer voor de volgende persoon.
Mijn woord: Thuis |
De tijd dat mijn zus nog anorexia had en het samenzijn met mn vriend.
Strand of is dit niet de bedoeling zo? |
Uitrazen, huilen, de wind door mijn hoofd en de uiteindelijke
leegte en rust. Muziek. |
rust, afreageren, emotie
Jeugd |
Buitenspelen en lol maken. Straf.Vriendinnetjes over de vloer.
Vriendschap. |
pijnlijke ervaringen.
dieren |
Mijn konijn die afgelopen zomer is doodgegaan
vertrouwen |
iets wat absoluut nooit mag ontbreken, en wat ik een hele lange tijd niet gehad heb. (en nog altijd maar weinig van heb)
mijn woord: De liefde |
pijnlijk en onmisbaar. Vaak in teleurgesteld en daardoor harder geworden in toelaten van nieuwe mensen
Ouders |
mensen waarbij ik me niet meer op m'n gemak voel. mijn vader waar ik niets bij goed kan doen
school |
Citaat:
bossen |
Heerlijk om uit te waaien met een hond.
Therapeut |
geweldigste hulpverleenster die ik tot nu heb ontmoet. Eerlijk, warm en respectvol
Hobbies |
Vanavond weer paardrijden!
Machteloos |
Bekend gevoel,rotgevoel. Doet me denken aan mijn relaties
Schrijven |
Het verhaal waar ik mee bezig ben op Letteren.
Ontspanning |
forummen en bij mijn vriend zijn..
eten |
Geniet ik niet meer van, is een verplichting
Uitgaan |
kan ik niet vanwege de rook, en ook gewoon niet leuk
vrienden |
Citaat:
Verdriet |
Een irritant gevoel
auto |
Citaat:
Knuffels |
mijn vriend geeft mij altijd een knuffel als ik me niet goed voel, ook heb ik al 4 tastbare knuffeltjes van me to you gehad, dus bij knuffels denk ik aan mijn vriend
buren |
edit: dit ging ook over knuffels
het duurde lang voordat ik gewend was aan mensen aan mn lichaam. (even plat gezegd). Hoop |
kort geleden terug gevonden. zo ongeveer alles wat ik had in de slechte dagen..
blijheid |
iets wat ik mis maar heel graag snel terug vind
veiligheid |
Opname
Slapen |
Verdwijnen in het donker
Natuur |
ontspannen, groene takken striemend in mijn nek
De trein |
Citaat:
In de trein heb ik vaak momenten van bezinning. Ook wel eens inspiratie dan voor het maken van gedichten. Ik hoop dat ik een kamer vind en niet vanuit Emmen naar Zwolle hoef te reizen met de trein! Nacht |
Citaat:
Liefde? |
Ben denk ik een beetje verliefd aan het worden..
Verjaardag |
Citaat:
bomen |
ik heb ooit met mijn vriend ergens onze letters in een boom gekrast, en elke keer als we ons vervelen gaan we naar die boom en eronder zitten :)
huilen |
Ik ben een emotionele kip zonder kop. Te vaak te veel.
veren |
Vroeger was ik helemaal wild van vogels, kende ook bijna alle (inheemse) vogels bij naam en zo:D
verzameling |
ik verzamel trauma's. Vroeger flippo's en knikkers, toen de wereld bestond uit je eigen wijk enzo
TV programma's |
Ik heb als kind geen tv gehad wat mij nog steeds achtervolgt soms, maar me wel doet denken aan de tijd toen ik zorgeloos was.
keukenkastje |
wij hebben net nieuwe keuken en er zit 1 verkeerd keukenkastje in, een duurdere dan we hebben besteld. Mijn moeder wil er iets van zeggen, maar me vader niet. Telkens hebben ze er ruzie om..
Telefoon |
Onmisbaar. Veel contact met mensen zo. Verslaafd :o
tandarts |
Enorme angst voor gehad, nu is het gelukkig veel minder.
Supermarkt |
m'n vriend werkt in de super, dus denk meteen aan hem. M'n moeder vraagt altijd of ik met d'r meega, maar ik durf niet zo goed alleen met haar te gaan :o
forum |
scholieren.com - mijn verhaal verder schrijven - te lui :p
paniek |
Erg herkenbaar, panisch voor bepaalde dingen en mensen
Cabaret |
Heerlijke manier van vermaak, soms zeer treffend en mogelijkheid tot je zelf in de conférence verplaatsen
licht |
eng en confronterend. iedereen ziet alles en dat is eng
sms |
erg handig, als ik bij m'n vriend vandaan kom, sms ik altijd nog even hoe het was, ook om iets uit te spreken doen we weleens via sms..voor de rest sms ik met niemand..
kleding |
prima manier om me te uiten in hoe ik ben en hoe ik me voel. Verslaafd aan felle kleurtjes, maar ook aan zwart
regenboog |
de ark van noach, dat verhaal, had ik vroeger ook puzzel van..vond ik helemaal geweldig
boosheid |
kan ik niet mee omgaan. Ooit broertje ongelukkig geslagen en geschopt omdat ik ruzie op school had
Werk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37. |