![]() |
greeting card!
ja kweet het is een beetje laat, maar dit is het kaartje dat ik naar via email heb rondgestuurd voor de feestdagen.
Dacht ik laat hem hier ff zien, De lijnen zijn in Illustrator gedaan en de rest in photoshop. http://www.andalusier-pre.nl/kaart_feestdagen.jpg c&c appreciated |
lekker
ik vind em tof, eigenlijk niet zo veel op aan te merken. Sommige lijnen kunnen misschien wel mooier ofzo. En hij straalt niet echt superveel warmte uit, maar toch wel aardig gevonden met de kop warme soep/choc/koffie/wat dan ook |
hehe...thanx!
maar twas ok niet de bedoeling dta het warmte uitstraalt, meer een beetje een eenzaam gevoel zeg maar. |
Ik vind 'm leuk! En dat eenzame gevoel is wel een beetje gelukt ja.:)
|
Ik vind hem prachtig! (y)
|
mooi gedaan. zie alleen niet echt de link tussen 'de feestdagen' en het gene wat je hebt afgebeeld
|
Ik vind het haar een beetje onnatuurlijk.
Voor de rest puik werk(y) |
dank u allen !:D (y)
en tja, om nou omdat het feestdagen zijn, maar wat blije beetsje op de kaart te zetten fink ook weer zo...uh...tja... Wou gewoon meer de fseer pakken van lekker alleen thuis zitten met ene warme kop chocolade melk ofzow snapst? :P |
ik vind m ook mooi! :)
het enige wat misschien anders had gekund is het lijntje wat prettige feestdagen en het plaatje scheidt. die had je misschien beter weg kunnen laten. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Tof (y) |
prettig feestdagen vind ik er niet bij passen. Maar ik vind hem mooi. Zou een mooie reclame poster zijn voor chocolademelk.
|
jullie hebben wel gelijk idd, de blauwe jas is iets te koud, das dan weer jammer! :S, maar het si zeg maar de jas waaraan iedereen mij altijd herkent, dus vond het wle tof om die te gebruiken, zodat iedereen ook meteen ziet dta het om mij gaat zeg maar!
maar idd in de context van lekker met een warm kop koffie had ie beter een ander kleur kunnen hebben! :D mar ig allemaal bedankt voor de input! appreciated!! |
Citaat:
|
Ik stel voor dat posters verplicht eerst slagen voor een integratiecursus, --GETUPKIDS-- .
|
Ik dacht dattie een mobiel in zn handen had en dattie daarmee semi-popi-jopie smsjes naar zn vrienden aan t sturen was.
Maar.. het is dus warme kop chocomelk.. Nou.. leuk. |
hotrid: ??? juist!
Lilith: ??? een mobieltje?? wtf? :P |
Zeer dope.
|
hij is erg emo
|
mooi gemaakt (y)
|
Hey hijs echt cool (y)
|
Citaat:
de scherpte diepte die er in zit (Y). Zn schouders hadden alleen wat breder gekund volgensmij of iets van dat linker (zijn erchter) arm af of zn onderarm midner naar butien gedraaid. |
nice :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03. |