![]() |
(#) Koefnoen!
*zucht EDIT*
Gister weer eens koefnoen gekeken... het was zoon grappig stukje in J.P de hoofdstraat met Inge de bruijn en Koningin beatrix.. het ging echt nergens over. maargoed en nu de opzet wat vinden jullie van koefnoen? en welke momenten vind jij echt grappig? meer info: http://www.avrotheater.nl/rtv/koefnoen http://members.lycos.nl/paulgrootonline/koefnoen.html |
Aids is grappiger dan koefnoen.
|
Ik vind Koefnoen maar flauw.
|
ik vind het leuk. Soms wel een beetje langdradig met die 2 bewakers. Maar verder erg grappig........
Heej er zit een pleister in mijn oliebol! :D |
ik vind er niet zoveel aan
|
ik vind het leuk, en die spier pakken waren wel grappig gedaan!!
|
Citaat:
|
Ik vind het wel leuk, maar niet alles. De security zijn het lauwste :cool: .
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Koefnoen is geweldig. (y)
|
Citaat:
idd wat een mongool |
wie heeft toen die aflevering gezien dat peter R. de vries is nagedaan in die hondenasiel zaak? :D
|
Bij sommige stukjes denk ik: 'Wooow. Dit is echt weer het oude Kopspijkerscabaret, gewoon geniaal!.'
Maar bij veel stukjes heb ik dat dus totaal niet. Vaak vind ik ook dat ze te lang door gaan met een stuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zitten soms wel leuke dingen tussen, dat stukje met Donner bij per seconde wijzer was briljant. :cool:
|
de kerstaflevering was leuk :D
'Rustig maar, zij zien je niet, maar je ziet hun wel.Soort van Matt herben effect.' |
Citaat:
|
Citaat:
net of hij nu denkt: ooh du zo moet het! voortaan doe ik het zeker weten goed natuurlijk niet :nono: ik beheers mijn taal rpima, maar maak genoeg fouten op de computer.. omdat ik forum voor mn plezier en dan geen zin heb om na te denken over wat ik typ. dus dan sluipt er wel is een foutje in ja. en dan nog even proberen je zin te upgraden :kots: betweters (n) |
Ik vond het wel grappig. :)
|
Sommige stukjes waren wel cool, maar t meeste was gewoon slaapverwekkend
|
Goed programma, vooral Balkenende bij die mediatrainer :D (y)
|
Wisselend, bij vlagen geniaal. Maar inderdaad balkenende bij de mediatrainer was (y) en donner bij per seconde wijzer :cool:.
|
Ik heb het gezien, vond er niet zoveel aan.
alleen die media trainer was aardig, maar wel een beetje voorspelbaar |
Waarom zet je "(#)" in je topictitels? :confused:
|
Ik vond het stuk dat hij ging zingen echt master :D
"HATSA HATSA" |
[QUOTE]pino123 schreef op 04-01-2005 @ 17:38 :
Citaat:
|
Citaat:
ook dat met beatrix en inge de bruijn was geweldig :D |
Citaat:
|
Citaat:
Enniewee, Donner was inderdaad ook goed gedaan. Ligt het trouwens aan mij, of zijn er in dit topic een heleboel mensen die het programma wel kijken, maar het niks aan vinden? Waarom kijk je het dan? :) |
Koefnoen is gewoon niet grappig, al doen ze de grootste moeite om dat wel te zijn. (n)
Citaat:
|
Redelijk grappig.
Maar vaak zoals eerder gezegd te langdradig. |
Citaat:
Betweters? Ach, als jij mensen die voor wat meer (taal-) ethiek kiezen "betweters" wilt noemen, mijn zegen heb je. Maar besef wel dat jij je daar bij de wat intelligentere lezers redelijk belachelijk mee maakt. En mijn zin upgraden? Welja, ik heb het woordje 'nou' vervangen met 'nu'. Niet eens omdat ik mezelf betrapte op een fout (kan overigens best zo zijn) maar omdat ik 'nu' mooier vond staan. |
haha idd dat hatsa hatsa!! whaha toen had ik ut nie meer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
soms is het leuk, maar het is veelal hetzelfde dus dat is het slechte eraan, na drie keer een aflevering kijken weet je het wel :s
|
HAAAAAAAAAAAAAIIIII!!!!!
Koefnoen sucks hard :evil: DOOOEEEEIIII!!!!!!!! |
ik vind het geweldig vooral die stukjes in de stijl van I love the 60-ies ed programma's dan zie je 6 keer Paul Groot in verschillende personages achter elkaar.
Met oud en nieuw vond ik het stuk leuk met die schlagerfest. Hatsa hatsa, hatsa de mexicana, le fiesta de tequila :cool: =D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36. |