![]() |
Doet jou friendin\friend in t zelfde vakze rondhuppele?
kweet nie egt hoek da moet zegge :p maar bijvoorbeels is jou friendin\friend t zelfde als jij ?? qua kleding\muziek??
uhh.. hier wel denkik.. :D |
nouja, als ik je tekst goed weet te ontcijferen :rolleyes::
Ik heb nu geen vriendin, maar mijn vorige vriendin kon je best wel in hetzelfde hokje plaatsen, ja |
friend? waar?? waar ??:confused:
|
Ik denk niet dat dit topic open blijft. Je kan beter iets vragen over een gehele vriendenkring, i.p.v. alleen over een vriend of vriendin. Niet iedereen heeft een relatie op het moment. Een topic als "lijkt je vriendenkring veel op je" is al pas geweest, dus volgens mij kan deze dicht (tenzij d'r behoefte aan is ;))
Maar goed. Mijn vriendje kleedt zich wel naar mijn smaak. Hij houdt soms van andere muziek (edit: we delen ook veel muziek), maar verder we lijken best op elkaar. |
:eek: ik hoop van niet!! Hmmja van muziek wél, maar qua kledij ziet hij er veel zwerver-achtiger uit dan ik :D
|
Mijn vriendje is wat meer een merkenkutje dan ik. Maar verder lijken we wel op elkaar denk ik.
|
Mijn vriendje zit in hetzelfde hokje als ik ja :rolleyes:
|
Citaat:
|
Nou, ik heb nog nooit een studente als vriendin gehad...
|
hmm nou ik heb geen vriendje meer sinds paar dagjes :(
maarem mijn ex is meer een punk-type me gewone vrienden zijn alles doorlkaar, trance, hippie, kak enzovoorts |
Citaat:
|
nee :):D helenmaal niet zelfs :) maar we denken over heel erg veel dingen hetzelfde :)
maar kwa kleding/muziekstijl etc totaal niet en daar ben ik erg content mee *is heel erg flieft* |
Citaat:
op-toppik: Nope. Niet. Niet qua muziek en qua kleding ook niet bepaald. Achja. Citaat:
|
Citaat:
:( Sterkte. Ow en voor de opener van dit topic, neem een typcursus. |
Citaat:
-------------------------------------------------------------------------------- kan jeje vriendekring in t zelfde vakje indelen? |
Mn vriendenkring huppelt rond in een heel ander vakje.. op 1tje na.. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen vriendje, maar ik val op verschillende 'soorten' jongens. Ik ga er niet op letten of ze wel bij mij passen kwa kleren enzo.
Mijn vriendenkring is heel verschillend. |
het verschilt toch wel wat..
|
uhm, ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Not at all...mijn vrienden en vriendinnen zijn wat dat betreft als water en vuur...Totaal niets gemeen qwua muzieksmaak of kledingsmaak...
Ach zolang we het maar van elkaar accepteren en soms een beetje toegeven... |
neej mn vriend is meer een punk-skate achtig mensje en ik uehm meer een zwartzwartzwart mensje :D ofzo
me vrienden zijn allemaal verschillend van modemensjes tot gothicmensjes etc |
ja, we lijken heel erg op elkaar... op bijna elk gebied.... gelukkig maar... scheelt een hoop ruzie, denk ik....
|
Zullen we het daar in deze topic over hebben? :
http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=102158 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40. |