|  | 
| 
 iemand een idee-tje:D Hallo, Ik moet voor KV een opdracht maken, namelijk 3 x barbie kleren of 1 x kleren voor een mens. Ik heb gekozen voor die barbie kleren maar k weet geen id wat ik moet doen. Het moet een beetje apart en origineel zijn, maar k ben totaal niet creatief..iemand een leuk idee-tje??:D | 
| 
 recyclen van materiaal? een jurk maken van een oude plastic tas, een vuilniszak, een boterhamzakje.. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 jah k heb toch gekozen voor 3x barbie kleren..ik heb er al 1 gemaakt metr boterhammezakies..en nu maak ik er 1 van geld:S maar THNX | 
| 
 En wat dacht je van crepe papier? Heel goedkoop bij de Bruna, bijvoorbeeld een hula jurke. Daar een bloemkransje bij maken, en een leuk topje ofzo:) | 
| 
 k woon niet in Nederland:D ..dus wij hebben hier ook geen bruna | 
| 
 Ook geen andere winkel waar je crèpe-papier kan kopen?  Of het desnoods op laten sturen vanuit Nederland? | 
| 
 Breien? Hoef je niet te kunnen, maar een beetje knoopjes leggen, lusjes en kraaltjes..? Of uh... iets met een oude sok..? Misschien kun je iets met linten doen , er om heen wikkelen en dan vast zetten.. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 hey, bedankt voor jullie tips. K heb nu 2 jurken klaar. En k woon in Curacao, en de meeste dingen zijn troep hier:D maar daar heb k wel wat uit kunnen halen:D.. ayo | 
| 
 Waarom moest het erbij dat je in Curaçao woont? | 
| 
 Maak ook wat van een oude sok, drie gaten erin, klaar is je jurkje! | 
| 
 Citaat: 
 En @ Perfectme: het ging toch over die winkels :confused: ?? | 
| 
 Citaat: 
 | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |