![]() |
Ik ben op zoek naar een GRATIS (ik ben niet zo`n rijke scholier ;)) server waarop ik een MYSQL-database kan draaien.
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, ik heb gezocht op MYSQL, DATABASE en HOSTING maar het mocht niet baten.... [edit]Ik wil niet meer dat ik hem extern kan benaderen[/edit] |
Ben bang dat je dan lang kunt zoeken. Ten eerste is MySQL op extern IP laten luisteren een onnodig security leak. Dat betekend dat een ieder remote kan inloggen en het is niet eens encrypted.
Ten tweede, tja. Gratis? Ik hoop voor je dat er iemand toevallig zo'n service weet. Je weet maar nooit :) |
|
Citaat:
|
www.endoria.net
ik d8 dat de inschrijvingenw eer open waren |
uhm... misschien www.brinkster.com
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan dus niet. Tenzij het op een andere port draait. Betwijfel dat. Zou nogal dom zijn. |
Citaat:
hij heeft geen fantastisch verbinding (512 kb) maar toch genoeg als hij niet teveel host met mijn beste nederlands duits engels frans en grieks gecombineerd ben ik hier http://www.amok.dk/vis/formular uitgekomen en daar kun je registreren, tenminste formulier invullen, dat is allemaal niet zo moeilijk gokken nu wacht ik op mailtje terug, 1 ding heb ik al ontdekt; phpmyadmin is gewoon in nederlands (of engels afhankelijk van je pc instellingen) |
Citaat:
en nu al helemaal niet meer ;) |
o, ja
www.lycos.nl heeft ook mysql en is gratis heeft wel beetje irri reclame, maar moet er wat voor over hebben |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |