![]() |
[Help] Probleem met .gcf-bestand bij HL2
Kan iemand mij misschien helpen?
Ik probeerde HL2 te installeren zonet, maar ik krijg een foutmelding: "Error 1305. Eror reading from e:/hl2/SteamApps/base source shared models.gcf Verify that the file exists and that you can access it." Nou, de file bestaat iig wel, maar als ik hem wil openen dan snapt Windows niet waarmee. Heb ik nu een of ander benodigd progje niet of is dat bestand beschadigt o.i.d.? Alvast bedankt! :( |
Ik ken je niet veel helpen maar ik las in de PU, dat als je het spel orgineel hebt gekocht je nog iets moet downloaden wil je het werkelijk kunnen spelen.
|
Citaat:
@TS ik zou niet weten wat je ermee moet doen sorry |
Gewoon ff de fix erover heen gooien en daarna keihard naar de winkel rennen om de legale versie van hl2 te komen.
Iedereen die hl2 illegaal downloade heeft last van dit probleem. |
Oké, ik zal 'de fix' er wel overheen gooien maar... wat is 'de fix'? Waar ken ik die vinden? :)
Wanneer het spel heerlijk draait en heerlijk speelt zal ik ook zeker de originele halen hoor, maar dat is bij mijn pc nog wel eens de vraag... |
Dat ga ik je mooi niet zeggen! :mad: :P
|
Volgens mij valt er nog nix te fixen, dit probleem ontstaat namelijk al vroeg tijdens de installatie. :(
|
Dan download je toch de officieele demo?
Want daarvoor zijn de demo's: kijken of je het leuk vind en of je pc het trekt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |