![]() |
Meeting, part 3
:)
|
wel volledig blijven he ;)
Citaat:
linkje 2: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1028579 |
nee ik kom niet
|
Citaat:
|
ik weet tot nu toe van de volgende zeker dat ze komen.
Wammus: (tuurlijk, want daar zitten we) Mutant: (+ een eventuele aanhanger) Viporizer: (Jullie gastheer tot Wammus thuis is van werken) Neti-Zen: (ns !) Lilith: (15 minuten fietsen, en fietst dat gewoon weer terug) Zero-Zero: (+ een eventuele aanhanger) cha0s deadlock little nemo |
Citaat:
Wammus: (tuurlijk, want daar zitten we) Mutant: (+ een eventuele aanhanger) Viporizer: (Jullie gastheer tot Wammus thuis is van werken) Neti-Zen: (ns !) Lilith: (15 minuten fietsen, en fietst dat gewoon weer terug) Zero-Zero: (+ een eventuele aanhanger) cha0s deadlock little nemo Mannen :rolleyes: |
*Komt niet want zit dan nog in turkenland :cool:*
Een week geen wiet :eek: Daarom nu in het voren aan het smoken zodat ik nog een week offworld ben :) |
Citaat:
en lepra komt toch ook? |
jep ik ben ook van de partij
|
Citaat:
Wammus: (tuurlijk, want daar zitten we) Mutant + Remco Viporizer: (Jullie gastheer tot Wammus thuis is van werken) Neti-Zen: (ns !) Lilith: (15 minuten fietsen, en fietst dat gewoon weer terug) Zero-Zero: (+ een eventuele aanhanger) cha0s deadlock little nemo Lepra MargotTenenbaum |
wtf. Vrouwen zwaar in de minderheid. De mietjes!
|
We moeten trouwens wel al eens een plek en tijd beginnen af te spreken, strax heeft iemand geen inet de laatste dagen ofzo.
En dinges... oh ja de route wammus! |
Citaat:
|
ja
|
Jah ik ben nu te wazig om m te zoeken maar ben morgen vrij dus ga dan wel zoeken. In het 2e topic had ik een mooie plaats gepost om te meeten. Ik moet dus definitief wel werken :s. Van 9 tot nogwat maar ik ga zo snel mogelijk pleitos :P. Dus tot die tijd vangt viporizer jullie hier op.
|
Het was toch de 15de/16de? hmm :p
|
Ik kom hoogstwaarschijnlijk met Neti mee, en Sjek jij moet ook komen! :o
|
De 8e en de 9e :P.
|
Citaat:
|
oh hmm, ik ben echt ff de draad kwijt kwa data, ik weet gelukkig nog dat ik morgen weg moet en dat overmorgen mijn zus jarig is...ten minste...als het vandaag de derde is...of naja, na 12 uur, dus eigenlijk de 4de :s
N/m ik zal het topic niet verder verneuken, have fun volgende week :cool: |
Lekker boeiend :P.
|
Citaat:
|
En ik kom zo juist tot de conclussie dat ik dat in de first post had gedaan. De plek om te meeten dus.
|
wiet en hasj rulez de pannen uit.
|
ehm ok..
|
nuttige bijdrage aan dit topic
|
vink ook
|
En waarom dan wel?
|
Citaat:
|
Citaat:
Uur? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hé Mutant jij blijft toch ook slapen? En wat wil jij allemaal gaan gebruiken of heb je echt nog geen idee?
|
pff kan ik eigenlijk blijven slapen ook? Moet ik dan wat meenemen? Behalve een kilo hasj
|
en damiana thee
|
Citaat:
|
erowid:
CAUTION Too much Damiana taken internally may cause liver damage. |
dan take je het externally :rolleyes:
|
Citaat:
|
dat je beter heel veel alcohol kan nemen :D
|
Citaat:
|
zijn jullie spietfrieks ofzo? :D
|
Citaat:
|
ok, maar meestal wordt speed in poedervorm verkocht, hoewel er ook pillen van zijn
|
Citaat:
|
mwa theorie is nooit verkeerd toch.
|
Citaat:
|
dat is waar, dan neem je theorie ook minder snel op
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |