![]() |
wat is...
wat is het smerigste eten of drinken wat je deze week hebt gehad?
ik zeg: dubbelfris met een paddestoel onderin |
dat is de nieuwste smaak: appel-vliegenzwam (y)
ik eet geen vieze dingen. |
Ik deze week nog niks smerigs gehad.
Maar ik eet dan ook geen smerige dingen. |
Is dat serieus?
Ik eehm had gister een snoepzak bij de jamin gevuld en daar zat me toch een smerig soort snoep in. |
Appelbeignet bij de visite, die was niet lekker.
|
*denkt*
Een stukje varkensvlees, ik dacht dat het kip was, maar viel weer tegen:( (was in fondue, niet denken dat ik helemaal gek ben) Ik heb deze week verrassend lekker steeds gegeten:o |
Ook nog niks.
|
Een heel vieze oliebol.(n)
|
garnalen. Ik herinnerde me dat ik ze lekker vond, maar ik bleek in de war te zijn met rivierkreeftjes. Gelukkig zijn garnalen ook wel te eten.
|
witlof :p
|
een bananenflap :(... ik was zelf op het briljante (:confused:) idee gekomen om bij de appelflappen ook bananenflappen te bakken... ik ben er twee dagen misselijk van geweest en ik had niet eens een hele op :(
|
ehmm... al het eten op lanzarote was best blegh, maar er was niks wat er echt uitsprong. t Was allemaal tzelfde nl. (n)
oh wacht! de garlic mushrooms die naar iets anders smaakten waren ranzig! |
Boterham met dikke laag boter
met hagelslag en pindakaas door elkaar gemengd echt zooooooooooow ranzig de meest foute combi!! :s |
ik vind niks vies
|
zalmquiche vanavond
|
Ik at vanochtend bijna een mug op en dat gevoel van die pootjes op mijn tong was smerig. Dat overtreft niets van deze week.
|
Macaroni die gewoon echt te pittig was.
|
Aardappelsalade. :s
|
Ehehehehm... denkt na... niets. :) Ik neem alleen maar wat ik lekker vind, zo lang het maar niet allemaal te vettig is. ;) Mja, als ik toch moet kiezen uit al het eten deze week... dan maar een broodje met salami. Niet dat dat goor was, maar gewoon het minst lekker van alles dat ik deze week heb gegeten.
|
Broodje poep! :p
|
kip tandoori :S
|
Een stukje rauwe tofu dat ik tijdens het koken zonder nadenken opat :o
|
een of ander grieks gebakje.. MIERZOET
|
Ik had een raar stuk kauwgum; hij hoorde gewoon naar mint te smaken, maar in het begin smaakte hij akelig zuur :s
|
Citaat:
|
Het brood dat ik vanmiddag hier thuis at, was niet te vreten, gatver! (n)
|
Woensdag uit eten geweest met vereninging: "Vis of Vlees" terwijl ik niet echt van beiden hou. Kregen we dus een nog best wel rauw stuk biefstuk vol met bloed oid *kots*
|
aardappelsalade met craime fresh.. gatver.zo ranzig.. mjah komt dan ook weer om dat ik dat craime fresh niet lust..
|
Citaat:
|
Stukje kip
|
kaassoufle :eek: (n)
|
door mijzelf vakkundig verpeste instant aardappelpuree
|
Warme banaan, daar gruwel ik echt van! Maar mijn ouders vinden eht lekker, dus ja, dan moet je wel he...
|
Ik deed vanochtend selderiesalade op mn brood en die was me toch vies :eek: vast niet helemaal goed ofzo
|
Aardappelen
Wortels |
Vanmiddag heb ik eens Griekse Tonijnsalade geproefd. Nou, ik hou van Grieks en ook van tonijnsalade (en alle andere salades ook) maar.... *KOTS* ...gadverdegadverdamme! Bah! (n)
|
Oh, ik herinner me net: hagelslag met frambozensmaak!
Bah, dat was echt vies! (n) |
wortels
|
Tot nu toe heb ik nog niks smerigs gegeten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |