![]() |
Wat moet er met Rafiq gebeuren?
Ik wil nog wel even lachen, en er achter komen wat jullie van hem vinden. Sla vooral de poll niet over:P
Ook ben ik benieuwd wie ze kk moer der kk strot nou weer als de siete mieter kk word doorgesneden:D |
Lobotomie
|
Een naakte westerse vrouw voor hem laten paraderen, die hem vervolgens gedwongen een blowjob geeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat! Jai kaiken naar main vriendin?
|
Citaat:
|
net gedaan als je het niet erg vindt (serieus)
waarom drijven julile de spot met marrokanen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en welke avatar had Mccaine waardoor hij kwaad werd? |
Citaat:
(y) very nice :D jullie zijn nog lang van plan samen te blijven? (a) :D just playing with 'ya :d have fun together, zou ik zo zeggen ;) |
Citaat:
McCaine had en heeft een avatar die twee zoenende jongens voorstelt. |
Citaat:
hahaha hij vindt dat iedereen een kankermoeder heeft en hij snijdt ieders keel door, ik hoop dat ie ouwehoert anders vindt ik het zwaar verrot wat er gaande is.... rafiq beste kerel, laat je niet fucken, dalijk kun je voor de rest van je leven zeepjes rapen in het gevang waarna je poephol wordt ge-entered |
Rafiq is verstandig genoeg om in te zien dat dit internet is.
|
Citaat:
of dat ie juist loopt te ouwehoeren ipv serieus te zinj omdat ie anders misschien problemen krijgt? |
Nee, dat het internet is. Dat wil zeggen dat niemand hem serieus neemt en dat hij ons ook niet serieus moet nemen, omdat op internet iedereen kan schelden wat hij wil.
|
Citaat:
ok , dan gun ik hem wel een leven zeepjes rapen http://www.everdying.com/phpbb/images/smiles/fuku.png |
ja het was wel genoeg, zei Koen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42. |