![]() |
GVD me school doet verrot
:o het heeft in de krant gestaan
VSO Het Maatman in enschede (mijn school) moet 3 leerkrachten wegdoen en laat dit nou zonet mijn allercoolste 2 bij zitten !!! SCHANDALIG zeg ik tegen mijn mentor die me normaal nooit echt serieus neemt maar deze keer me toch aankeek en zei: ik weet, het is ook schandalig. en ik vraag natuurlijk: Hoezo doen jullie in godsnaam 3 leerkrachtenweg. We staan in conectie met de docter arents school (een school die een straatje verderop is) heeft hun budget uitgegeven maar ook teveel. Terwijl Het Maatman nog zelfs geld overheeft. :nono: en meneer die mij zoals dit smily geval aankeek zei: zozo en wegens HUN debiele fout moeten ONZE leerkrachten weg TERWIJL we ten eerste al te weining leerkrachten hebben en als klapper op de vuurpijl gaan deze weg omdat de WET zegt dat de laatst gekomen leerkrachten weg moeten. :( :mad: omg omg me coolste tekenjuf van me ontnemen hoe durfen ze !!!!!! |
Shit happens, maar daar kunnen zij niets aan doen.
|
Citaat:
|
mededeling
|
geld inzamelen?
|
En nu?
|
Citaat:
|
Begin een protest in de vorm van een handtekeningenactie! :D :D
|
Hm, als het te maken heeft met beslissingen die te maken hebben met geld ben ik bang dat je weinig kunt doen. Ik heb het ook al vaker meegemaakt dat er leuke leraren moesten vertrekken. Ook protesten en handtekeningenacties en zo, maar resultaat: 0.
Misschien leuker om een te gek afscheidscadeau voor de leraren te maken/kopen? Persoonlijk berichtje of zo? Is vast veel leuker. |
Je typt iig als een mongool.
|
:(
ik wou dat er bij ons is wat meer weggingen :) |
neem je tekejuffie te grazen, misschien dat ze graits blijft
|
Wat is de bedoeling van deze post?
Het is erg onduidelijk en over het nut van deze post tast ik in het duister... |
Citaat:
|
misschien kan ze forumbaas worden, die hier doen niet zo veel
|
Ah gosss :rolleyes:
|
Jammer, maar niets aan te doen. Move on!
|
Ben ik de enige die er niks van snapt..?
|
Citaat:
|
OOh, oke :D Collega :P Of noem je je alleen maar meester omdat je dat leuk vindt?
|
Nee, 't is meer een titel met civiel effect die ik ooit hoop te gaan halen. ;)
|
Citaat:
|
Kom jij uit Losser:D? Haha, het gehucht in Tukkerland (hm, er zijn er nog wel meer, maar dat maakt niet uit:)). Nja, je zit iig in Enschede op school, da's beter. Ik zou zeggen, ga dan zelf van die school af, met je juffie mee;).
|
Citaat:
|
Giro 666 :o
|
Ze zouden die school van jou eigenlijk geheel moeten schrappen, met die beheersing van de Nederlandse taal die erop volgt.
|
Waarom is dit topic nog steeds open, het is toch een mededeling?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21. |