![]() |
Morrowind Moordenaars
Ik ben even benieuwd. Hoeveel moordenaars heb jij in Morrowind tegen je gekregen???
Wie weet ook wie ze stuurt, want dat vraag ik mij af. Dan mag hij wel wat sterkere moordenaars sturen, want ik versla ze met twee vingers in mijn neus. |
Mooi, dan kun je nu met 2 vingers in je neus dit nutteloze topic verwijderen.
|
:d
|
Hoezo nutteloos, ik wil dit gewoon even weten.
|
gekkie
|
Godverdomme, hele dag naar de maan, thx.
|
Heel veel, maar die zijn geen bedreiging ofzo
|
Citaat:
|
Maar weet iemand ook wie deze gestuurd heeft?
|
Volgens een Gamefaqs faq zie ik iets staan dat je een Brotherhood armor kunt krijgen door een assasin te doden, dus het lijkt me dat ze van de Brotherhood afkomen.
Zo:--> www.gamefaqs.com -->zoeken op spel -->Faqje kiezen(grootste meestal) -->Ctrl-F -->Doorklikken -->Klaar En nu wegwezen :nono: |
Ach, laat hem toch zijn. Zijn spelling is tenminste verzorgd en dat voor een 13-jarige (y)
En ik ben voor zover ik weet er 3 tegen gekomen. |
Zeg dan wel Morrowind Tribunal.
En ehm, ga je morgen vragen met hoeveel Goblins we gevochten hebben? En schep je dan nog zo op? Ik denk dat ik er zo'n 5 of 6 ben tegengekomen met mijn meestgespeelde char. |
Nee, van die Assine of zoiets.
Die zijn in zwarte kleding gekleed en komen op je af als je aan het 'resten' bent. |
Mja, die zijn dus volgens 1 van de FAQs op gamefaqs dus van de brotherhood.
|
Citaat:
Lang geleden dat ik het heb gespeeld maar volgens mij zijn deze gestuurd door de grote slechterik van het spel. Ik ben er wel blij mee dat ze komen want met een klap zijn ze dood en hun armor is best veel geld waard :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dark Brotherhood
moet je ff aan een guard vragen en die verwijst je weer door enz. enz. :rolleyes: |
Citaat:
(wat mijn manier is om uit te drukken dat dit een zwaar nutteloos topic is ;)) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |