![]() |
De Mike en Thomas Show
Heeft iemand het gisteren ook gezien en zo ja, wat vonden jullie ervan?
Ik vond het wel grappig, ware het niet dat het totaal gejat is van Shooting Stars. De introducties van de gasten, De domme vragen met onzinnige antwoorden, de manier waarop de score bekend word gemaakt, de 'aantrekkelijkste'persoon kiezen door middel van een licht met rijmende tekst en natuurlijk de eindronde met zelfinelkaar geknutselde dingetjes... En dan erbij zetten: 'Naar een idee van Mike Bodde en Thomas van Luyn.' Foei jongens. Maar ja, verder wel vermakelijk. |
Echt zo lomp, zo'n filmpje over Rusland ofzo. Krijg je een vraag over wanneer je de meeste calorieën verbrand. :)
|
Echt mega flauw. Natuurlijk is dat ook de bedoeling, maar ik vond het dan weer niet zó flauw dat het leuk werd. Nee, leuk geprobeerd, maar niet geslaagd wat mij betreft.
|
(y)
|
bij de wee:
shooting stars vanavond, 20:00 op BBC2. Kijk en vergelijk. |
hmmm, ik vond het niet echt grappig. ik vind mike en thomas na de kijkweek van het vara-tv magazine zowiezo niet meer zo grappig. ik vond de reacties van de gasten wel leuk, vooral edsilia rombley, die zat te kijken alsof ze schijt zag branden. het format is op zich erg leuk, jammer idd dat het gejat is. maar ik heb zo het gevoel dat de heren zichzelf iets te leuk vinden. mag natuurlijk ook wel, maar dat moet niet ten koste gaan van je show.
|
Citaat:
|
mmm er stonden een aantal uitspraken in waarvan ik dacht ' sjongejongejongeee nee.' ik weet niet of je het gelezen hebt? ze hadden het bijvoorbeeld over de docufilm ' tietjes' over meisjes in het begin van de puberteity en hoe ze daarmee omgaan en die shit. daar deden ze behoorlijk lomp over. laatst was ook de theaterregistratie van een van de twee op tv en dat viel me ook behoorlijk tegen. :o
|
haha, wat een flauwheid en wat een stompzinnigheid, geweldig gewoon (y)
|
Citaat:
Leukleuk! |
haha geweldig ik wist dat je dit ging posten!
ik wilde het ook al gaan posten, ik dacht het meteen toen het opstond: Shooting Stars! alleen jammer dat het op hetzelfde tijdstip is als Simpsons, Shooting Stars. |
Ik had alleen dat met die pruiken van die componisten gezien; dat was best leuk. volgende week weer kijken (neem tenminste aan dat het vanaf nu elke week op tv is..)
|
Flauw, niet grappig, rommelig, vervelend, lawaaierig, domme gasten die volgens mij geen idee hadden in wat voor programma ze beland waren
nee, ik ga niet meer kijken volgende week (n) |
Beetje flauw.. ga niet weer kijken denk ik.
|
Wel aardig, maar er zijn wel leukere programma's. Toch niet slecht.
|
Ik vond het echt super grappig, zo flauw word je gewoon zelf melig van. Maar het moet niet veel langer duren want dan is het niet meer leuk.
|
Citaat:
|
Kostelijk, beetje te chao en druk misschien, en het had iets langer mogen duren, maar ik heb me prima vermaakt :)
|
vond het wel grappig maar weer niet zo dat ik iedere week ga kijken want het slaat gewoon domweg nergens op, tis wel flauw zeker na wat alcolhol kun je het best wel waarderen :o
|
Complete rip-off van een BBC-serie.
Maar ik moest er wel om lachen. |
Laatste 10 minuten gezien. Was wel aardig.
|
Citaat:
|
Thomas van Luyn is bij het spelen van een typetje vaak briljant maar solo is het allemaal maar zo-zo. Van Mike Bodde verwacht ik niet veel. Misschien moet ik het eens gaan kijken, maar als ik de reacties hier zo lees dan kan ik m'n tijd wel anders gebruiken.
Het lijkt een beetje op een geforceert VARA offensief tegen Koefnoen. |
Nog een keer een stuk gezien gister, maar ik vind het nog steeds niks eigenlijk..
|
kheb gister een klein stukje gezien, af en toe leuke grappen maar vind t toch niet echt geweldig ofzo...
|
vind het best wel leuk
vooral het eindliedje :p de bruggetjes die ze maken zijn soms nogal geforceert. |
Ik vond het -verassend- erg goed. Of in ieder geval grappig. Van die flauwe grappen over de Rietveld Academie en 'Nee, Thomas speelde ze allebei, ik zat er voor jan joker bij!' zijn gewoon leuk. Niet heel origineel, maar wel leuk.
Citaat:
|
Ik vond het wel erg gemaakte meligheid eigenlijk. IK heb wel eens gelachen, maar het was too much denk ik.
|
hmm, ik heb alleen de aankondigingen gezien...
t leek me niet echt wat, net als kopspijkers nu, ze vinden zichzelf veel te grappig... (n) :s |
het is van de vara dus het zal wel niet grappig zijn
|
Ik vond het erg leuk :D Wel een beetje 'ingestudeerd' maar daar stoorde ik me toch niet echt aan.
|
Ik heb de eerste aflevering gemist, maar de tweede was wel errug leuk! :) (y) Alle gasten deden ook erg leuk mee en hadden er duidelijk lol in, behalve Ellen ten Damme. Waarom zat dat mens daar? Vrouw, als je het niet leuk vindt, ga dan ergens anders in een show zitten! Bij Andries Knevel ofzo! (n)
|
Ellen ten Damme mag dat. Vind ik.
|
Dit soort programma's leren mij wel een hoop zogenaamd "bekende" Nederlanders kennen die ik niet ken :)
|
In ieder geval een stuk grappiger dan Koefnoen, maar dat zegt ook niet veel. Beetje vlakjes allemaal.
|
ik vind het wel leuk, maar soms wordt het flauw en dan ook afgezaagd
|
leuke aflevering vandaag
tword wel beter |
Ik snap niet waarom, maar het is uitermate grappig. Die snor op de lopende band; briljant.
Maar ook die flauwe rijmpjes op iedereen's naam en zelfs het Masturbeertje. |
Ik heb het weer een stuk gezien, vond het eigenlijk nog verrotter dan vorige week. Flauw gedoe, stom liedjes door elkaar spelen, dat eindspel.
Het is allemaal wel lekker flauw en zo, maar ik vind het té... denk ik. Geforceerd, zo 'simpel' flauw. Zoals dat masturbeertje - goedkoop bedacht, weinig creatiefs. Laat ze wat meer liedjes en dingen spelen, dat onderdeel dat ze een nummer spelen met de tekst van een ander nummer erdoorheen vind ik erg leuk ! (y) Wie weet vinden ze hun draai nog iets meer en word 't iets geordender en neemt het flauw-geouwehoer-gehalte nog iets terug. Hoop 't, want vind die gasten opzich wel cool. |
verstand op nul: (y)
|
Ik heb een beetje het idee dat het nogal snel saai wordt, omdat het gewoon helemaal nergens op slaat, en ze doen een beetje steeds hetzelfde(zoals die knuffels en die aziatische man die puntentelling doet en de stukjes info met vervolgens een vraag die er totaal niet mee te maken heeft), die dingen zijn leuk als je ze niet verwacht, maar als je het van tevoren weet blijft er niet zo veel leuks meer over denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55. |