![]() |
vaaaaaaag... :S
Hm, best vaag, een vriend vertelde me gisteren dat hij de avond ervoor enkele uren met zn stiefzus heeft liggen zoenen in bed... Hij zei dat er verder nix gebeurd was en dat ze het alleen deden voor de lol ofzo, en dat ze verder nix voor elkaar voelde...
is het normaal als je met je stiefzus gaat? ook al zie je die amper, want ik weet dat ze om de week komt in het weekend... en, stiefzus, familie is het niet, toch? is dit normaal? :confused: |
Stiefzus is geen bloedverwant, dus naar mijn weten kan ie zelfs met haar trouwen. Dat weet ik echter niet zeker :)
Als hij daar over nagedacht heeft en er geen negatieve gevolgen in zag, waarom niet? Tis zijn leven toch.. |
Citaat:
.. :confused: |
dan moeten ze zorgen dat dat niet gebeurt.
|
Citaat:
|
Geen probleem, ze zijn geen echte familieleden.
En of ze d'r problemen mee krijgen is hun zaak, niet de jouwe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja, wat is normaal?
Normaal is een raar begrip. |
Kan wel. Ik heb een tijdje een vriendje gehad die kort daarna mijn stiefbroer werd. Je bent geen familie dus waarom niet. Je ziet elkaar wel veel vaker, dat kan misschien een reden zijn waardoor het fout kan gaan.
|
Ach, mijn zusje en mijn stiefbroertje hebben ook wat gehad samen....What's the problem? :confused:
|
Citaat:
hmmm waar ging het topic trouwens over? |
Citaat:
|
Citaat:
Zo'n verhaal hoef je geen namen bij te zetten, als degene over wie dit gaat (en mensen in diens omgeving) dit leest, weet hij/zij direct dat het over hen gaat. |
Citaat:
|
ik zou t zelf niet doen maar t zijn geen bloedverwanten dus volgens de wet is er geen enkel bezwaar..
en wat is normaal?? |
Het komt niet vaak voor maar aangezien het geen bloedverwanten zijn is het geen punt. Dat ze in de problemen komen als hun ouders erachter komen is wel kut dus moeten ze dat voorkomen.
Wat wil je nog van ons weten? |
Als je nou volgende keer als je een topic post eens iets minder op je teentjes getrapt voelt door al de reacties, dat zou al helpen.
Zoals ik al eerder zei, de wet verbied het niet, en 'normaal' is inderdaad een heel ruim begrip. Daarbij zal het je tegen vallen hoeveel mensen er op dit forum komen dus je weet nooit zeker of mensen je zullen herkennen hier (zeker met je eigen foto als avatar). |
Citaat:
ik denk dat ik wel gerust gesteld ben :) moet gewoon doen waar ik zin in heb etc. etc. :) |
zo :D andere avetar, hoe is ie? :D: :cool:
|
Citaat:
mijn reactie was gericht op de TS, niet op jou. |
dat ie dat zegt over zijn ouders vind ik wat minder maar verder
voor mij part neuken ze elkaar suf tis toch geen echte familie |
Citaat:
ik wou gewoon van iedereen weten of dit "normaal" is, het lijkt namelijk best raar, maar aan de andere kant, het is idd geen familie ofzo... dusss :cool: |
hmm, klink toch best vaag..
|
Citaat:
Nja als ze niet willen dat de ene in mekaar wordt geslagen en de andere verbannen word kunnen ze toch gewoon stoppen :D Ze zoenen mekaar toch voor de lol dus ja ... :s |
Citaat:
|
Citaat:
hehe :p |
Citaat:
|
Citaat:
Nja zie is wat ik zei over dat verbannen enozw ;) |
nou ik raad je aan om gewoon te doen waar je je goed bij voelt. Als jij je prettig bij haar voelt, dan kan je toch gewoon iets beginnen... zo raar is het nou ook weer niet :)
|
Citaat:
|
die communisten ook altijd, kan me ook niet is vaaaaaaaaaags herinneren over jij en een meisje dat je niet meer moest
|
Citaat:
pssst, niet zo zeure op communisten :p (y) |
Natuurlijk kunnen ze wel neuken met elkaar, maar bij een relatiebreuk - en laten we eerlijk zijn: op jonge leeftijd komt dat nogal eens voor - kunnen de familiebanden dusdanig ontregeld raken dat het onverstandig is om een dergelijke relatie aan te gaan.
|
Citaat:
.. |
Citaat:
Nja wat bedoel je nu met : meer moest doen ?? |
Citaat:
dis gewoon allemaal TE vaag .. (n) |
Stop er dan ook volledig mee en zoek iemand anders. Probleem opgelost.
Waarom maken sommige mensen het zichzelf zo ontzettend moeilijk ?? Ik ga toch ook bij de renbaan niet wedden op een paard dat een gebroken been heeft en ook nog dood is? |
Citaat:
.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39. |