![]() |
met welke cijferlijst inloten als je een hbo propedeuse hebt
ik wil in september misschien beginnen met psychologie in leiden
maar daar geldt sinds kort een numerus fixus voor (loting dus) ik vroeg me af welke cijferlijst ik dan moest opsturen die van m'n hbo-propedeus of die van m'n havo :confused: |
Met havo kun je niet naar de universiteit, die cijferlijst lijkt me dus iig niet bruikbaar. Ik denk dus die van je hbo P...dat lijkt mij iig het meest logisch.
|
Citaat:
maar is het dan niet moeilijker om bijvoorbeeld m'n gemiddelde uit te rekenen? andere vakken gehad enzo :p |
Citaat:
|
Citaat:
maar wat nou als mijn jaargemiddelde hoger ligt :( dan moet ik het maar accepteren? |
Citaat:
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- *sunrise1986* schreef op 04-01-2005 @ 13:26 : Volgens mij kom je met een hbo propedeuse automatisch in lotingsklasse C terecht (dus van 7.0 - 7.5) :) Klopt ;) |
ja ik heb ook ibgroep ff gebeld :)
idd lotingsklasse c :) mja ff kijken wat m'n gemiddelde jaarcijfer is (5,9+8,7)/2= 7,3 mja ok die lotingsklasse is gewoon goed :) |
Ik vind dat wel logisch. Hbo propedeuse is natuurlijk niet hetzelfde als 6 jaar vwo. Ik zou het niet eerlijk vinden als je hbo propedeuse-cijfers mee zouden tellen.
|
Citaat:
Maar lotingsklasse c is opzich wel oke toch :)! |
Ja, inderdaad. Veel vwo-ers moeten daar al hard voor werken!
|
Ik zat ook in C met mijn 7.1 gem op vwo :)
|
Citaat:
andere vakken enzo maar dan nog als jij hbo-prop. zou hebben en je gemiddelde zou hoger zijn dan een 7,5 dan zou je je best genaaid voelen :) |
hoe groot is je kans trouwens als je C hebt?
ik bedoel hoe wordt zo'n loting gedaan begrijp het nog niet helemaal |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08. |