![]() |
Kamerbegeleiding.
Begeleid kamerwonen en die zooi.
Weet iemand er iets meer van? Hoe erg moet je situatie zijn, voordat je wordt toegelaten? Wat zijn de voorwaarden? Financiële poespas e.d. Ik zocht en vond niks bruikbaars. |
ik woon via een begeleid kamer wonen plan.
het woont super. mijn begeleider doet de administratie voor mijn woning en dit is voor 1 jaar opdat ik zelf leer mijn eigen huishouden te runnen. ik had het geluk om zo aan een kamer te komen omdat ik kraak woonde, en psychiatrisch patient ben. mijn woonsituatie een slechte invloed had op mijn instabiele toestand. |
er zijn verschillende vormen er van waaronder tzt daar leer je zelfstandig te wonen voor dat je op je zelf gaat wonen!
|
Ik heb zelf in een leefgroep gezeten en dat was 10 keer niks. Van begeleid kamerwonen weet ik niet veel en wil ik ook geen ervaring mee op gaan doen.
Ik heb gemerkt dat ik klaar ben voor een volgende stap en dat is gewoon helemaal op mezelf wonen. Maar zolang ik nog instabliele periodes heb, doe ik het nog even niet :) |
Ik woon in een KTC, een kamertrainingscentrum. Dat is een ook een vrom van begeleid wonen. Ik ben er via bureau jeugdzorg geplaatst.
Over ongeveer een jaar kan ik weg, enz.. :D Als je vragen hebt kan je me mailen of toevoegen op MSN, xxxus mir |
Ik ga over 2 weken op kamers binnen begeleid wonen, ik ga dit den omdat ik net uit een opname kom en het niet goed voor mij is om er in een keer alleen voor te staan. Ik moet daar 190 euro huur per maand betalen. dat verschilt wel per stad. ik weet niet waar je het wilt gaan doen?
als je vragen hebt mag je me wel even pmen :) |
morgen ga ik op kamertraining..! klein kamertje is ut wel hoor! begeleid kamerwonen is niet iets waar je je zo voor kunt inschrijven ofzo. Meestal zitten er wel mensen met problemen en zo.
|
Citaat:
|
Bedankt,
voor de reacties. Citaat:
neem ik aan. Daarom vraag ik er ook naar. :) En Suusjuhh, bedankt voor de site. :) |
Citaat:
Achja, al te geweldig is het nou ook weer niet, maar ik zit hier wel pas drie dagen, dus over een tijdje worden de regels wat soepeler, hoop ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |