![]() |
Vraagje PWS
Hoi, ik doe mijn profielwerkstuk over de Europese Unie & Toetreding van Turkije.
Ik heb 1 hoofdvraag gemaakt en een aantal deelvragen: Hoofdvraag: Is het verstandig om Turkije toe te laten treden tot de Europese Unie? Deelvragen: H1 Algemene Informatie over de EU H2 Achtergrondinformatie over Turkije H3 Voorwaarden m.b.t. toelating van een land tot EU H4 Argumenten voor / tegen toetreding H5 Voor / Nadelen voor Nederland Deze 5 deelvragen heb ik allemaal al uitgewerkt, alleen wil ik nog graag 1 of 2 deelvragen erbij maken en uitwerken.. Wie weet er misschien nog 1 ? Alvast heel erg bedankt.. |
Voor en nadelen voor turkije om toe te treden?
Maatschappelijk aspect van het toe treden? Hoe de EU er nu tegenover staat? Volgens mij ken je best wel wat evrzinnen hierbij tog> |
Je kunt natuurlijk niet echt een onderzoek doen zonder dat je uiteenzet wat jij 'verstandig' vindt en welke indicatoren je hanteert :)
|
Citaat:
|
20 pagina's volpennen over Turkije, niet bijster boeiend
|
Jouw reactie: ook niet bijster boeiend. :)
|
Citaat:
|
K moet alleen nog de voordelen en nadelen voor Nederland mbt Toetreding van Turkije tot de EU uitwerken.
Alleen kan ik hier geen goede informatie over vinden, k vind wel heel veel info mbt toetreding van de 10 lidstaten maar niet specifiek mbt Turkije... Wie kan mij please ff helpen :bloos: |
Citaat:
|
Voor argumenten voor en tegen en specifiek voor Nederland,
zou ik kijken in programma's van politieke partijen als die een mening geven/hebben gegeven over toetreding zullen daar bijna altijd effecten voor Nederland bij genoemd worden |
Hoofdvraag: Is het verstandig om Turkije toe te laten treden tot de Europese Unie?
Deelvragen: 1. Algemene informatie over de EU 2. Achtergrondinformatie over Turkije 3. Voorwaarden mbt toelating van een land tot de EU 4. Europese argumenten voor en tegen toetreding van Turkije tot de EU 5. Turkse argumenten voor en tegen toetreding tot de EU 6. Gevolgen voor de EU en voor Turkije wanneer turkije toetreed tot de EU 7. Peilingen onder de Nederlanders (door Maurice de Hond) en onder de Europeanen 8. Conclusie / Beantwoorden hoofdvraag Ik heb het nu zo ingedeeld, is dat goed denken jullie? Moet ik perse ook nog de voor en nadelen voor Nederland erin verwerken of niet? Laat jullie mening ff horen :rolleyes: Bedankt :) |
Je hoofdvraag is te beperkt. Je moet uitleggen wat jij onder 'verstandig' verstaat. Verder zijn je deelvragen geen 'vragen'. Die zul je dus even anders moeten formuleren.
|
Voor het geval je het nog nodig hebt: http://www.burkestichting.nl/content...%20Turkije.pdf
|
wat voor extra waarde voegt turkije toe aan de huidige situatie van de eu?
|
Profielwerkstuk is af en ingeleverd :D
PGWR nog bedankt voor je link.. Topic kan gesloten worden.. :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |