![]() |
Sex in de auto
Omdat ik en mijn vriend bij hem en mij thuis niet naar boven mogen :rolleyes:, hebben we altijd sex in de auto.. op een afgelegen plek.
Met de banken helemaal naar achteren gedraaid enzo.. Het is jammer dat er zo weinig ruimtje is... En je kan niet zo veel standjes.. Maar wie heeft er vaker sex in de auto? En wat vind je daarvan? Is het minder goed dan in bed? |
Sorry, ik kom niet verder dan afzuigen op de snelweg. En zelfs dat vonden we al onhandig.
|
Citaat:
Maar ehm, nee, ik kom niet verder dan zoenen op de fiets. |
Ja, ik heb het wel een keer gedaan ja. Hij zat gewoon op de achterbank en ik zat er bovenop. Dat was op zich wel een fijn standje... In tegenstelling tot dit standje in bed, zit je nu veel dichter tegen elkaar aan! Op de achterbank liggen vind ik niet zo'n succes ivm ruimtetekort enzo...
|
inderdaad minder goed dan in bed vind ik... maar wel handig voor als het ff niet in bed kan :)
wel een beetje eng omdat je kans hebt om betrapt te worden :rolleyes: |
wel eens gedaan, maar was vrij onhandig omdat je geen ruimte hebt. In bed is het zoveel beter!
|
Lijkt me nix.
Kan me nog een scene herinneren uit Van God Los waarbij Chantal Janzen met haar naaldhakken het dak openscheurt. |
Citaat:
(we hadden even een parkeerhaven opgezocht toen het eind in zicht kwam...vanwege de verkeersveiligheid. ) |
Er wordt niet geneukt in mijn bolide.
Straks zit het velours onder de vieze plekken. |
Citaat:
|
Het is alleen wel balen als je naar de wc moet haha..
Voor de rest bevalt het mij wel.. Als de stoelen helemaal naar achter gedraaid zijn, en de tussenruimte opgevuld met jassen/kleren etc.. Dan wil het best :cool: Toch lig ik ook liever in 'n bed hoor :D Hah het betreft ook een van mn grootste blunders.. De accu was een keer leeg geraakt.. en we moesten de auto dus dauwen in het donker en in de motregen naar de dichtsbijzijnde boederij voor een startkabel.. Och later lach je erom :bloos: |
seks in een auto lijkt me nou echt helemaal niks (n)
|
Citaat:
|
nee lijkt me weinig aan.
|
Lijkt me best wel leuk om t s een keer te doen, maar om standaard alleen maar seks in een auto te hebben: nee, bedankt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met dit weer!!! :eek:
|
Ach, zo krap was het niet in een 7-persoonsauto waar de meeste stoelen uit waren. Maar om nou te zeggen dat het echt voor herhaling vatbaar was.... nee. Daarvoor ben ik te veel luxe gewend en heb ik liever ook een wat sfeervollere omgeving. En aangezien er daar genoeg van zijn, was die keer in de auto eenmalig. Een ander verhaal is natuurlijk óp de auto ;)
|
in de zomer kan je alvast buiten ergens gaan neuken
in de winter,dus voorlopig in de auto... of laat je fantasie werken,ga sex hebben in de kleedhokjes van een zwembad,ga naar de sauna met hem,plaats zat... (y) :D |
Citaat:
Junootje, ik had je toch iets meer die-hard ingeschat ;) |
Ik ben ook een koukleum. Kouwe klauwen doen mijn hart niet smelten, maar mijn zin in sex wel, als sneeuw voor de zon!
Je vergeet dat ik niet ben afgehard op winterbivak. Op de Harskamp kun je niet zonder thermo-ondergoed en ik ben erg blij met mijn wintertrekker! |
Ja wel gedaan..
Meestal heb ik toch liever wat ruimte... vooral die ene keer met die ene gozer van 2 meter in een aannemersuitvoering was niet zo'n succes.. De sex was goed, alleen de blauwe plekken en gekneusde lichaamsdelen achteraf wat minder :p Als je beetje ruime auto hebt is het wel weer leuk, lekker muziekje, beslagen ramen.. ja het heeft toch wel wat ;) |
Citaat:
|
Citaat:
(kut: defensie heeft je wel je relatie gekost...) |
jullie doen toch wel je gordel om he meisje ?!
|
Ik heb weleens wat gedaan in de auto, maar ik was doodsbenauwd dat er iemand kwam. Dat neemt gewoon het hele plezier wge. Nee hoor, niets voor mij. Geef mij maar gewoon een slaapkamer of echt iets dat HEEL afgelegen is.
|
Citaat:
Te koud allerminst trouwens, ik kon er niet genoeg de ambitieuze klootzak uithangen, vandaar en nog zoiets. |
Met de discipline zou ik ook moeite hebben. Ik bepaal zelf wel wat ik doe, en wanneer en waarom, maar daar zitten ze bij defensie niet op te wachten...
Dus nou schiet je ook niet meer? |
Beetje onhandig maar ach, soms kan je niet anders :)
|
Heb het wel een keer gedaan... maar ja je kan je niet zo makkelijk bewegen enzo... Heb toch liever een bed...
(sowieso hebben we nu een smart...:lol:) |
ja, wel eens gedaan. Maar vriendjelief had een cabrio, dan ging het iets makkelijker. je kan ook eens proberen om UIT de auto te stappen (y)
|
Citaat:
verder heb ik (nog) geen sex in den auto gehad, dus geen tips...) |
Citaat:
|
tijd voor een spacewagon.
|
Totaal geen moeite mee, en t is nog best leuk ook! Natuurlijk niet als t altijd zo moet maar ja, das met alles ongeveer zo
|
ik heb het ook al erg vaak gedaan, omdat 't op dat moment niet anders kon..
en ja, tuurlijk, het bed is veel relaxter, maar de auto heeft natuurlijk ook wel wat;) en tips voor standjes, erg veel keuze heb je idd niet nee. (en nu sex buiten, erg koud maar wel te doen hoor:)) |
Eén keer gedaan, maar het was niet echt leuk ofzo. Geef mij maar gewoon een bed. (y)
Maar misschien speelt het in mijn oordeel wel mee dat het die avond ongeveer -10 was |
nog noooit gedaan
mijn vriendje moet onderhand zn rijbewijs maar es halen! |
Citaat:
|
ik zou het wel eens in de auto willen doen
lekker stiekem naar een afgelegen parkeer plaats en dan maar lekker krikken hahaha:p :p ;) maar dan moeten ze natuurlijk wel een auto hebben :s :mad: ;) hint..hint... ;) ahahhaha |
Met zo'n stationcar die m'n ouders hebben gooi je gewoon de achterbank plat en je hebt ruimte genoeg (y)
|
Citaat:
Best spannend, ruiten beslagen, muziekje aan en gewoon WETEN dat er mensen voorbij lopen die de hond uitlaten :o Veel keuze wat standjes betreft heb je niet nee. Het is wel behelpen. Ligt zoals er al werd gezegt ook aan wat voor soort auto het is. Maar voor de afwisseling: Waarom ga je niet eens lekker in de vrije natuur vrijen Yummie! (wel als het wat lekkerder weer is natuurlijk). |
Citaat:
|
Dat lijkt me erg krap en niet echt comfortabel. Maarja, als het eens een keer zo uitkomt...
|
Citaat:
|
ja 1x gedaan, langs kant van weg waar vaak mensen langsliepen. Dan zijn ruiten die beslagen zijn ineens erg handig
|
- - ik krijg kramp
niet zeuren - kijk uit dat voor dat viaduct wat zeg je? - KIJK UIT VOOR DAT VIADUCT!!! |
Citaat:
|
is niet veel aan, dat gepiel in zon klein hokje
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |