![]() |
[GEZ] Verscheidene CD's
Ik ben op zoek naar verscheidene cd's (origineel, in goede staat en met doosje en boekie), prijs notk. PM / reageer even als je wat kwijt wilt :)
*Snow Patrol - When it's all over we still have to clear up / Final Straw *Belle & Sebastian - Alle albums/EP's, behalve Storytelling. *The Reindeer Section - Y'all Get Scared Now, Ya Hear! *Brand New - Deja Entendu *Aberfeldy - Young Forever *Nada Surf - Let Go *The Stills - Logic Will Break Your Heart *Razorlight - Up All Night *Death Cab For Cutie - Transatlantisicm *Weezer - alle albums *Rilo Kiley - alle albums *Kila - Luna Park *Jump, Little Children - Magazine / Vertigo *Stroke 9 - alle albums *Jimmy Eat World - Clarity *Something Corporate - Leaving Through The Window *Wheatus - Hand over your loved ones En bij uitstek ben ik op zoek naar: The Bees - Starry Gazey Pie |
ehm, en geen van deze cd's is in een cdwinkel te vinden?
|
Nou bijna de helft wel hoor, maar ik heb weinig centen.
|
www.nlstore.nl is cheap, betrouwbaar en heeft veel cd's :)
|
*Something Corporate - Leaving Through The Window
kan ik wel kopietje van maken en dan het officiel hoesje (die heb ik 2 keer en 1 keer de cd) |
Dankje, maar ik heb 'm toch liever helemaal origineel.
En nlstore is goed ja, maar nog steeds te duur voor mijn centen. Misschien dat iemand tweedehandsjes heeft. |
oke heb het aangeboden..
stel ik vind de cd weer dan hoor je het wel.. |
saybia - the second you sleep, 5 euro + verzendkosten en hij is voor jou :) pm maar.
oh btw; www.bozetongen.nl .. daar hebben ze misschien ook wel wat wat je zoekt? |
Dankje, die site heeft zo'n zoekfunctie, mss dat ze The Bees voor me kunnen opsporen :)
PM is verstuurd ;) |
Citaat:
Maar als iemand van jullie mij deze CD orgineel kan bezorgen dan kun je meteen 250 € beloning tegenmoet zien. :) http://sudo.3.pro.tok2.com/Quest/car...ythmAndBlu.jpg JOHN BLAKE / DIDIER LOCKWOOD / MICHAL URBANIAK: RHYTHM & BLU. GRAMAVISION, 18-8608-2(CD) (P)(C)1986 GRAMAVISION INC., USA RECORDED: JUNE 1986 RELEASED: 1986, USA J-ISSUED: CANYON RECORDS, D32Y0096(CD) RELEASED: JUNE 21, 1987, JAPAN |
sommige cds liggen niet in de winkel maar zijn wel bij de balie te bestellen. Is het wel wat duurder maar aangezien je er 250euri voor over hebt..:)
|
Je ken wel op je vingers natellen dat die cd dat dus níet is :p
|
Plato, Utrecht.
Hebben ze bijna alles van jouw lijstje wel, denk ik. Nada Surf bijvoorbeeld voor 6,99 ofzo. Niet duur dus :). En tsja, zelf heb ik wel een deel van de cd´s die je wil hebben. Maar die houd ik liever zelf ;). |
Da's niet duur nee, maar Nada Surf hebben ze bijna overal wel. Ik denk toch dat ze Rilo Kiley, Stroke 9 en Aberfeldy niet zullen hebben om maar een paar voorbeelden te noemen... En The Bees (US) al zeker niet :p Als ik eens in Utrecht ben zal ik er eens een kijkje nemen, dankje ;)
|
anders brand je die cd's gewoon en koop je ze als je geld hebt, dat doe ik altijd. (Y)
|
Ja dat heb ik dus ook altijd gedaan ;)
|
Citaat:
je ding is er alleen op lp te vinden :) |
Citaat:
Je zult wel wat meer moeite moeten doen als je 250 € wilt verdienen. :D Ik ken iemand die ooit eens een winkel in Nijmegen heeft gehad (Global jazz) met alleen jazz/fusion Cd,s. Hij heeft deze Cd ooit in de verkoop gehad destijds voor fl 85,- Maar ook hij wilt een examplaar voor zichzelf hebben, maar volgens hem zal deze Cd niet opnieuw worden uitgebracht omdat de maatschappij Grammavision Records niet meer bestaat, en ik denk ook niet dat er nog andere maatschappijen zijn die oud werk van dit label opnieuw gaan heruitgeven. :eek: Onlangs stuurde hij mij een foto toe van deze Cd, hij moest voor iemand uit Korea bemiddelen over deze Cd, maar omdat de Cd nog gesealed was en de koper in Korea niet wilde hebben dat de sealing verwijderd werd kon hij ook geen copy maken voor mij en zichzelf. Maar ook die koper in Korea heeft iets van 300 $ betaald ervoor. Maar dankzij Marco van de inmiddels opgedoekte winkel heb ik ook zeldzame (Japanse) Cd,s kunnen krijgen van Joe Hubbard, Caldera, Brecker Brothers, eva. :) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |