![]() |
meent hij het?
Ik heb zaterdagavond weer een keer met een goede vriend van me gezoend terwijl ik een vriendje ergens anders heb wonen! En nu ben ik fliefd op die goede vriend en heb mn vriendje gedumpt maar die goede vriend zegt dat hij me wel wil maar niet als vaste vriendin!! Ik vind dit nu zo rot tegenover mn ex-vriendje!! Wat moet je doen als jongens zo vaag doen? Om mn ex-vriendje geef ik nix meer!!
|
wat je zou kunnen doen is tegen hem zeggen hoe je erover denkt en wat je echt voor hem voelt en hoe je over em denkt en waarom je je ex vriendje gedumpt heb dat je meer voor hem voelt dan alleen vriendschap
sterkte xxjes |
hahahahaha
meer kan ik op dit moment even niet uitbrengen |
je vindt het lullig voor je ex-vriendje maar je geeft niet meer om hem? :rolleyes: Beetje tegenstrijdig naar mijn mening.
|
Citaat:
|
Iig niets meer met die ex beginnen, want hij is een tweede keuze.
Die andere jongen wil jou niet, dus dat gaat ook niet Ik denk dat je even vrijgezel bent nu ;) |
Je hebt je exvriendje gedumpt omdat je niet meer verliefd op hem bent. Wat vind je lullig? Dat je verliefd bent geworden op een ander, dat je tijdens jullie relatie met een ander hebt gezoent, of dat je het hebt uitgemaakt?
Het is nu toch uit, je geeft niets meer om hem, wat valt daar nu verder lullig aan te vinden? Wel lullig voor jou trouwens, dat je je exvriendje nu dumpt, voor de jongen waarmee je bent vreemd gegaan, en dat die jongen nu geen serieuze relatie wil met jou.. :o |
tsja, lullig voor je.
wat heeft de topictitel te maken met je post :confused: |
goed, ik ben bijgekomen.
Je bent een slet. Dat is niet erg want je bent jong. Zorg ervoor dat je je voorlopig af gaat sluiten van dat soort gevoelens, ik lees uit je post dat je anders nog vaker gekwetst gaat worden, net zoals jij mensen kwetst. Over een paar jaar, als je uitgeslet bent je pas met serieuze gevoelens bezig gaan houden. |
Citaat:
|
Wel grappig eigenlijk. Zij zoent met een andere kerel terwijl ze een vriend heeft, vervolgens wil die kerel waar ze mee heeft gezoend haar niet voor vast en dan is het ook nog de schuld van de vage jongens? Oh, the ravages of youth! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
doe je dat vaker..... kan dit niet echt als een serieus probleem zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
iig niet verwachten dat je nog terug kan bij je ex, you fucked him over. die andere jongen is duidelijk niet zo geinteresseerd, dus blijf maar lekker single
|
tsja, tis naadje voor je. geniet van je jeugd:p
|
Citaat:
- vreemdgaan - raar opkijken als die goede vriend geen vaste relatie wil - jezelf rot voelen ten opzichte van je vriend, maar toch niets meer om hem geven. - maar boven alles doen jongens vaag en raar.. Rara wat klopt hier niet? ohja.. als ze zegt dat dat soort dingen nou eenmaal gebeuren, lijkt het net alsof je het een soort van wilt goedpraten. dat zou ik zeker niet doen! vreemdgaan valt niet goed te praten :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
je hebt je ex vriend gedumpt omdat je hem niet leuk vond en nou vind je het lullig voor hem? klopt niet erg he? je kunt hem moeilijk aan het lijntje houden!
|
eerst dacht ik dat je dat ex-vriendje gedumpt had omdat je met die ander gezoend had, later zeg je dat je hem gedumpt heb omdat je niks meer voor hem voelt. Waar voel je je dan schuldig over? Als je hem gedumpt zou hebben alleen omdat je met die ander gezoend heb is dat nog te begrijpen, maar als je toch al niks meer voor hem voelde, waar voel je je dan schuldig over? En als je toch niks voor em voelde, waarom was het dan nog aan, want het lijkt me niet dat het in één keer over was toen je met die ander zoende?
vaag verhaal hoor :s |
Volwassen worden. Dat moet je.
|
Citaat:
Ga lekker alles uitproberen, rondsletten en over een paar jaar, als je ergens in de 20 bent ga je een keer beginnen met na te denken hoe dat moet, volwassen zijn. |
Maar dan moet ze ook niet klagen #($)@*)#%_@()%^
|
Alles heel mooi wat je zegt Multilot, maar waarom denk je dat er tegenwoordig zoveel scheidingen plaatsvinden? Omdat men steeds vrijer is geworden met relaties. In je jeugd wordt het meeste bepaald wat je als volwassene vindt en hoe je je dan gedraagd, nou heb je uitzonderingen die extreem vrije relaties hebben in hun 'jeugd' en daarna bij hun partner blijven als volwassenen, maar die zjin vast op 2 handen te tellen.
[edit] Citaat:
|
Hmm.. Vaag.
|
Citaat:
|
tsja... ik denk dat je even pech hebt, je bent weer vrijgezel.... maarja.. zo weer een nieuwe tog? :eek:
|
En wat is 't probleem? Als alle jongens vaag doen en je bent vrijgezel ga je toch fijn met de leukste staan lebberen. En voor je ex is het niet persee lulliger wanneer die jongen je achteraf toch niet moet.
|
Hmmm...omdat dat programma van de slet van Nederland opgehouden is maar anders was jij het echt wel geworden! En jongens vaag? Zelf kloot je overal en nergens maar wat aan...
|
Citaat:
|
hahahaha..sorrie
|
Je hebt kankerhard geplayed, slet!
Om maar in de stijl van Shitonya the blijven. |
Jeetje.
|
Citaat:
Gaat snel bij jou, dat verliefd worden. Verder ben je gewoon dom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee.
|
Citaat:
|
kom over 2 jaar maar eens terug
|
" Nooit een oude schoen weg gooien voordat je een nieuwe hebt "
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
met andere woorden kom eens bij mij langs ;) |
Citaat:
|
Lullig voor je ex-vriendje dat je met een ander hebt gezoend. Goed dat je het uit hebt gemaakt.
Lullig voor jou dat die andere vriend je niet wil, maar pech. Je hóeft niet per se een vriendje. Blijf gewoon even vrijgezel, dat kan best op je 15de. |
Citaat:
|
Citaat:
hehe |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |