![]() |
probeer de zon te zien
Het licht doet pijn
Aan ogen en zo Maar de wol Bijt de toorn van mijn ijsco De bollen italiaans Vallen gesloten gedoken Balkonnen vol Balkan Bevatten de nacht Kan de plant springen Potten de ijscoballen? Niemand is hier eenzaam En uit klei getrokken, Leer en ervaar... ------------------------- In slaap vallen tijdens het leren is niet fijn Zo zonder gein En? Is het wat? :) |
nee
|
haha
je overgiet de jongen met aardigheid goed hoor! vind het wel ok maar mischien iets TE cliché marjah, je moet er van houden denk ik. |
Ik kan wel iets hebben hoor,
Ik vind m zelf geweldig en niet te stuiten gewoon... Ik ben echt wel beter dan Ali B. ;) |
Bovendien is het commentaar
hij is wel okay denk ik maar ik weet het niet zeker misschien issie wel cliche maar misschien ook niet en ik durf mezelf niet uit te spreken want dan worden mensen boos en dat wil ik niet dus hou ik iedereen te vriend door te zeggen dat alles wat ze zeggen en doen wel door de beugel zou kunnen gaan, wellicht welteverstaan want uitgesproken meningen zijn eng en wel erg hard. Wel erg nietszeggend... Maar ja misschien moet je daar ook wel van houden, net als van sex met dieren... |
Citaat:
Citaat:
ach, het is een typisch Valentijn gedichtje. Ik vraag me eigenlijk dus nog steeds af of je geniaal bent of compleet geretardeerd :evil: |
:D mooi is dat
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |