![]() |
Rode wodka
Tsja, ik sta voor een dilemma
Ik wil een fles rode wodka kopen, maar wat is nou het beste merk? Van 'normale' wodka is Royalty veruit favoriet. Maar wat is het beste merk rooie wodka? Ursus schijnt voor de één geweldig te zijn, voor de ander smaakt het bagger... m.a.w. óf je houdt ervan, of je vind het niks. Eristoff is mij ook wel ns aangeraden. Beetje goeie meuk???? Maar van Royalty heb ik 1 keer een 50 ml flesje gehad, maar die vond ik niet echt het einde... Smirnoff heeft volgens mij geen rode varriant... Dus, adviseer mij aub!!!!!! |
Citaat:
|
Ursus rode wodka vond ik erg goed te doen :).
|
Citaat:
Ik vind t alleen allemaal zo duur.. :( |
ursus :)
|
Ursus is zeker lekker, iig een stuk beter dan het vulgaire pushkin (N)
Maargoed, wodka is veels te duur, en bier is lekkerder. |
het is toch geen whisky of wel?
|
URSUS
Verder niets! |
Ursus dus.
Zeker geen Pushkin, dat smaakt naar sinaasappelschil en afschuwelijke Martini Fiero maar dan nog erger. Eristoff is te doen. Maar niet nuilen, gewoon Ursus drinken! |
ja ursus, pushkin is volop ranzig en de rest ken ik niet.
|
Citaat:
|
moet je een keer samboeka proberen
|
xarov red? en trull is wel goede gewone wodka (y)
|
Shit, wat een gezeik. Gooi die tap maar open!
|
Citaat:
|
gewoon echte wodka van 40% drinken nix mix nix neppe shit van 37.5procent ofzo. das geen echte wodka. :bloos:
|
Citaat:
Held. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ook goed (Y)
|
Citaat:
en in de meeste rode wodka zit 21% dus... :s |
Ach ja. 17 he. Stoer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
we gaan druk lopen doen om 2,5 % :D
|
Citaat:
|
Voor degene met teveel geld, ursurs( de lekkerste)
Voor de tijden dat ik ''ruim'' zit met geld royalty Voor goedkoop zat worden de petrikov, ranzig maar wel diehard, en als we in duitsland in gaan slaan de Blutorange van 20% en 3,80 per fles :D |
anders probeer je ze allemaal uit (y)
|
voor echt goeie vodka in alle soorte en maten moet je naar et ural gebergte in Russland (geweldig land al zeg k et zelf)
de vriend van me moeder is daar vorig jaar geweest en k had em wat geld mee gegeven voor natuurlijk vodka wat anders toen hij terug kwam had hij voor mij bij een rus die zelf vodka maakte 3 flessen gekocht. 1 gewone vodka van ongeveer 75% 1 rode van ongeveer 50 % en een lime van 50% dit bewijst dat je voor goeie en goedkope vodka naar Russland moet en daar bij een particulier moet inkopen zo heb je goed spul en nog goedkoop ook (y) :) (y) |
en koper vergiftiging (y)
|
daar doen we het voor :p
|
russen sterven massaal aan koper vergiftiging. dus, geen russische zelfgestookte wodka nemen!
|
ik heb geen kopervergifteging :|
je moet wel opletten wat je koopt als je et particulier koopt natuurlijk zo slim moet je wel zijn :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
hij is al 15 hoor, denk je soms dat hij onwetend is ofzo ;) |
pushkin is zeker wel lekker, je moet er alleen niet de rode van hebben! met de oranje is namelijk werkelijk niets mis :o
|
Citaat:
|
Rode wodka.... eristoff is heel lekker maar wel de duurste d8 ik....waarmee wil je het mengen???
|
Citaat:
Sorry maar 97 kan niet en spiritus is 85 % toch? max alcohol percentage dat vloeibaar is is 96 % nogwat ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Is dat zo? waarom kan je het dan kristalliseren tot poeder??? of wist je dat niet? :p |
Citaat:
Het smeltpunt van alcohol is -50 graden Celsius, ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
komt er hier ook 1 de wijsneus uithangen. Mag ik vragen wat je nu aan wie wilt bewijzen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |