![]() |
pain
It could all be so simple
But you'd rather make it hard Loving you is like a battle And we both end up with scars Tell me, who I have to be To get some reciprocity No one loves you more than me And no one ever will Is this just a silly game That forces you to act this way Forces you to scream my name Then pretend that you can't stay Tell me, who I have to be To get some reciprocity No one loves you more than me And no one ever will No matter how I think we grow You always seem to let me know It ain't workin' And when I try to walk away You'd hurt yourself to make me stay This is crazy I keep letting you back in How can I explain myself As painful as this thing has been I just can't be with no one else See I know what we got to do You let go and I'll let go too 'Cause no one's hurt me more than you And no one ever will |
Dit is de beste van de 4 die ik vandaag van je gezien heb..
de herhaling erin vind ik niet erg mooi ook wordt ie erg rommelig op het eind.. zo'n strikt patroon en dan afwijkende rijmschema's stoort tijdens lezen. |
Dank je dat je deze wel mooi vond....
ANYWAY tis niet echt een gedicht athans zo dient het niet over te komen....het is een songtekst... thanx anyway..... (y) |
Ja,
dat kwam ook in me op lijkt wel een songtext.. maar toen bleef de herhaling verder weg.. dus toen vergat ik dat weer een beetje. |
jaja heb ook comment gegeven bij m'n andere crammed! hoe denk je er nu over?
|
heej kev, deze komt me bekend voor!
vindt hem errug mooi, maar dat wist je al. Fuck de rijmschema's er zit gevoel, en dat is wat het zo mooi maakt. Bovendien weet ik waneer en waarom je hem geschreven hebt! C-ya Mik :p |
Hij klinkt echt super, en het ritme is fantastisch. De laatste twee zinnen maken het echt helemaal af. Alsof je er naartoe aan het werken bent. Vind alleen de derde strofe een beetje vervelend staan. Daar stopt het lekkere ritme opeens. Nee, die vind ik niet mooi, en ik denk dat hij ook niet noodzakelijk is in deze tekst! Maar hey, tis jouw tekst en laat hem dus maar staan ;)
Mooi geschreven en ikdenk dat het heel mooi ingezongen kan worden :) |
Tnx!!!
zit zelf ook wel een beetje tegen die 3e te hikken maarja....ik denk dat ik hem gewoon zo laat... |
!!!!!!!!! dit is dus gewoon Ex-factor van Lauryn Hill.... najaaaaa
naaaajaaaaa.... en als het dat niet precies is, want de tekst ken ik niet uit mijn hoofd, dan is in ieder geval wel de helft genomen uit dat liedje... ik kan t ongeveer meezingen, jeetje, wat een rotstreek en dan jij de eer opstrijken |
slotje... ik weet het nu nzeker, heb even mijn ceedeetje erbij gepakt.... hij is niet van jou...
|
NOU JA!! ik wilde net zeggen wow, wat mooi... maar inderdaad...
't is niet van jou! shame on you... slotje?? |
Sluit zich aan bij coecie.
Zet voortaan gewoon de echte auteur erbij Kimry |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |