Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   pluizig haar (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=106335)

*InANna* 26-05-2002 20:12

pluizig haar

Ik heb altijd van die pluizige haren, of haartjes die zo recht overeind staan. Ik kan der wel gel in smeren maar dat vind ik ook weer niet mooi. Dan ziet het er zo hard uit van boven. Weet iemand misschien iets beters/anders wat je daaraan kan doen?
xxx

dwerg 26-05-2002 20:15

ik zou er denk ik wax ofzo in doen daar worden je haren ook nie hard van en anders zou ik ff langs de kapper gaan en na vragen die hebben er wel wat voor (het is misschien wel duur maar je hebt wat)

kuzzies

Darkest Angel 26-05-2002 20:23

Baby olie, doet m'n vriendin ook altijd!!!

angelheart 26-05-2002 20:41

je kan zoals dwerg al zei idd wax in je haar doen, babyolie heb ik nooit geprobeerd..... maar kokosvet helpt ook goed tegen pluizig haar, alleen gaat het er dan wel nogal vettig uitzien..je moet maar gewoon een beetje uitproberen ofzo

georgie 26-05-2002 21:08

1 keer per week een haarmasker gebruiken

marieke_temp 27-05-2002 09:58

als je je haar gewassen hebt en het is niet heel nat meer maar wel een beetje, handdoekdroog denk ik dat dat heet, dan moet je er een beetje babybodylotion in smeren. werkt echt en ruikt nog superlekker ook!!

gigigirl 27-05-2002 15:24

Je hebt nu ook van
Fructis gladmakende melk. Je hebt ook extra glad. Dat is helemaal niet zo heel duur. Net wat duurder dan shampoo. Het staat gewoon bij de drogist bij de andere Fructis producten (groene verpakkingen). Ik hoop dat dit je helpt en sorry dat ik reclame ofzow maak! liefs

Souris 27-05-2002 19:35

als je het net gewassen hebt moet je waar de pluis zit,je haar even om je vinger doen en dan los laten,als het goed is blijft het zo zitten als om je vinger.
zo laat je het drogen en dat helpt.
heb het van de kapper geleerd.
ik heb krullend haar dat ook veel pluist.
na het wassen doe ik er mousse in en een beetje wax waar het pluist en dan zit het goed als het droog is.

charly not 27-05-2002 19:41

jaa, kheb der ook last van..
maar dan meer bij mijn voorhoofd zeg maar. en als ik er dan wax in doe, dan wordt et alleen maar vet.. en dan gaat et recht overeind staan.. naja, gel is dan wel beter..
helpt wel beter

Darkest Angel 27-05-2002 20:26

Citaat:

gigigirl schreef:
Je hebt nu ook van
Fructis gladmakende melk. Je hebt ook extra glad. Dat is helemaal niet zo heel duur. Net wat duurder dan shampoo. Het staat gewoon bij de drogist bij de andere Fructis producten (groene verpakkingen). Ik hoop dat dit je helpt en sorry dat ik reclame ofzow maak! liefs

Dat heb ik ook maar het werkt maar heel even.....

jasmijntje 29-05-2002 10:22

frizz ease produkcten van John Frieda werken helemaal super bij mij! je hebt het in een creme, fohnlotion, serum en nog wat andere dingetjes. gewoon bij de drogist verkrijgbaar!

lake bodom 29-05-2002 16:49

iets van hybryl ofzo, weet niet precies hoe dat heet, maar t is speciaal voor pluishaar

Kat 02-06-2002 13:54

ik heb ooit wel eens gelezen dat je de cremespoeling (die je er anders dus uitspoelt) erin kan laten zitten. T lijkt mij echt heel erg ranzig, maar tis maar net hoe wanhopig je bent. Ik weet ook niet zeker of het werkt , maar ik heb het wel eens gelezen.

Pink panter 03-06-2002 14:49

hahHAHAHAHAHAHAHAHAHAHhahahaHAHAHAHAJHA :D schaapie

Mara 03-06-2002 15:42

Citaat:

Kat schreef:
ik heb ooit wel eens gelezen dat je de cremespoeling (die je er anders dus uitspoelt) erin kan laten zitten. T lijkt mij echt heel erg ranzig, maar tis maar net hoe wanhopig je bent. Ik weet ook niet zeker of het werkt , maar ik heb het wel eens gelezen.
Toen ik klein was kocht m'n moeder dat ook voor me, en het is niet eens ranzig ofzo, je merkt het niet eens.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.