![]() |
Wel internet, maar updates weigeren.
Internet werkt perfect. ALles doet het, maar wanneer ik ad-aware of een anti-virus programma moet updaten dan weigert hij altijd. Elke p2p-programma werkt eveneens ook niet. Waar ligt het aan?
|
Firewall
|
De windows firewall staat uitgeschakeld. En norton firewall moet ik nog activeren, dus die kan het ook niet zijn.
|
Het kan haast niet anders dan dat je achter een router zit.
|
Citaat:
Wil je het volgende controleren, appie?
|
Ja, de ip's kloppen niet. EN inderdaad ja, ik zit achter een router. En nu?
|
Moet ik firewall uitschakelen, want de firewall van de router stond aan? Ik merk ook dat msn niet kan inloggen.
|
Op de router zijn nog 2 andere pc's aangesloten. Die hebben geen problemen met de updates en p2p programma's. Hoe kan dat nou?
|
Citaat:
Dus weet je zeker dat norton echt niet werkt? Ga anders eens naar start -> uitvoeren -> msconfig -> tabblad: Opstarten. Vink daar alle norton programma's ff af en restart je pc. check of kazaa het doet. Norton zet je weer aan door de vinkjes weer terug te zetten op dezelfde manier |
Nee, Norton staat er niet bij in het lijstje.
|
Niet veel reacties, maar maakt niet veel uit. Heb het opgelost. NOrton bleek toch de boel gesloten te hebben zonder geactiveerd te zijn. Pas bij het verwijderen werkte alles weer goed. Geen norton meer voor mij. Heb sygate en Anti-Vir erop gezet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54. |